Учені виявили життя в метеоритах із Марсу

— 28 травня 2012, 12:00

Про це повідомляють Українські новини з посиланням на Science.

Астрономи дослідили 11 метеоритів, які потрапили на Землю з поверхні Марсу. Вік найдавніших із них сягав 4,2 мільярду років, а "найсвіжіших" – близько 190 мільйонів.

Всередині астероїдів астрономи виявили сліди органічних речовин. Деякі їхні фрагменти містили молекули вуглеводнів.

Як переконана група дослідників з Інституту науки Карнегі в Вашингтоні під керівництвом Ендрю Стіла, знайдені речовини утворилися в результаті активності надр Марсу. За однією з теорій, ці метеорити "народилися" поблизу жерл вулканів червоної планети.

Щоправда, скептики стверджують, що органічні сполуки потрапили на поверхню метеоритів або коли вони вже знаходилися на Землі, або коли рухалися космосом.

Команда ж Стіла запевняє, що це малоймовірно, адже під час обстеження інопланетних об’єктів не було знайдено речовини земного походження – дибензотіофену, яку можна виявити в більшості метеоритів, що впали на нашу планету.

Американські астрономи прийшли до висновку, що на Марсі, як і на Землі, відбувався процес накопичення первинної органіки або "часточок життя". Вчені не виключають того, що ці процеси на Землі та на Марсі могли відбуватися за схожими сценаріями.