Тест

Лєбєдєв розробив для Одеси логотип і фірмовий стиль. Фото

Ним пропонується зробити помаранчевий якір, у якому вгадується "якір, серце, хвилі, сила і маяк".

Таку розшифровку знаку подано на сайті студії Лєбєдєва.

Логотип може з’явитись на туристичній продукції міста, якщо буде затверджений міською радою, пише газета "Сегодня".

"Оскільки логотип, в першу чергу, пов'язаний з бізнесом і повинен залучати ділових людей, він повинен бути розроблений якісно і професійно, а не бути самодіяльністю. Думаю, ніхто не стане заперечувати, що наших розробників не можна звинуватити в непрофесіоналізмі ", - коментує рішення керівник міського департаменту туризму Тетяна Маркова.

Скільки за іміджевий бренд отримає сам автор, і чи буде оплата здійснюватися з бюджетної кишені, чиновник сказати не змогла, зазначивши тільки, що ця розробка - дуже дорога і натякнувши на спонсорську допомогу.

"Поки що це питання не вирішено", - сказала начальник міськдепартаменту туризму.

Усі фото з сайту Студії Артемія Лєбєдєва