Skype запевняє, що анонімності розмов користувачів нічого не загрожує

— 30 липня 2012, 11:05

У повідомленні на офіційному блозі Skype кажуть, що зміни у структурі сервісу були зроблені виключно з метою поліпшення його надійності і для зручності користувачів, пише Бі-Бі-Сі.

Однак у тексті сказано, що Skype буде передавати історію повідомлень правоохоронцям "у відповідних випадках".

Вперше побоювання з приводу намірів Microsoft, якій належить Skype, були висловлені більше року тому, коли впливовий блог Conceivablytech повідомив, що компанія подала заявку на патентування в США технології Legal Intercept, що дозволяє непомітно для користувачів вести запис їхніх переговорів.

Автори блогу відзначали, що в документі були згадані "Skype і схожі на нього додатки", незважаючи на те, що заявка була подана ще в 2009 році, за 17 місяців до покупки компанією сервісу за 8,5 млрд доларів.

У травні 2012 року цю тему знову підняв у своєму блозі фахівець з комп'ютерної безпеки Костя Корчинський, який зазначив, що Skype змінив технологію дзвінків і тепер вони проходять через сервери компанії - так звані "супервузли".

РЕКЛАМА:

Якщо раніше маршрутизація дзвінків відбувалася через комп'ютери інших користувачів, що робило практично неможливим відстеження і запис конфіденційних переговорів, то тепер з'єднання встановлюються безпосередньо через сервери Skype.

За цим послідували аналогічні повідомлення в таких впливових виданнях, як Forbes та Washington Post.

[L]Джерела в керівництві компанії та уряді США підтвердили редакції Washington Post на умовах анонімності, що Skype "розширила свою співпрацю з правоохоронними органами, щоб відкрити поліції доступ до онлайн-листування та іншої інформації користувачів".

Однак в останній заяві Skype стверджується: повідомлення про те, що причина нещодавніх змін в інфраструктурі сервісу – в необхідності проводити моніторинг переговорів користувачів, не відповідають дійсності.

Керівництво Skype наполягає, що, хоча сервери компанії і допомагають встановлювати з'єднання між користувачами і підтримувати якість зв'язку, самі дзвінки лише проходять через обладнання компанії по шляху до кінцевого користувача.

"Дзвінки зі Skype на Skype не проходять через наші дата-центри, а "супервузли" не беруть участь в передачі даних (відео-і аудіоінформації) між користувачами сервісу", - сказано в заяві, підписаній одним з керівників компанії Марком Джилетте.

Реклама:

Головне сьогодні