В ЄС вступили нові правила маркування вин

— 6 липня 2012, 14:56

В процесі виробництва вина дуже часто використовуються яйця і молочні продукти для того, щоб поліпшити якість напою. Цей процес називається кларификация. Проте часто трапляється, що сліди цих продуктів можуть бути виявлені в бутильованому вині, повідомляє whywhywine.ru.

Раніше подібні вказівки на етикетках від європейських виробників не були потрібні, але в кінці травня цього року Європейська Комісія оголосила, що починаючи з 1 липня така інформація обов'язково повинна міститися на винних етикетках.

Це правило також відноситься і до всіх імпортних вин, які продаються в Європі. Як сказано в документі Єврокомісії, нове правило направлено на "поліпшення інформованості європейських споживачів про потенційні алергічних ризики".

Якщо який-небудь виробник вина в світі бажає просувати свій напій во всіх 27 країнах ЄС, теоретично він повинен підготувати етикетки як мінімум на 15 мовах. Щоб поліпшити це завдання, були підготовлені різні види логотипів, на яких зображені картонна упаковка молока і два яйця і інформація про зміст сірки в вині. В залежності від наявності того чи іншого компонента у вині, виробник зобов'язаний використовувати один з чотирьох логотипів.

Існує один виняток. Якщо компоненти яєць або молочних продуктів були використані при виробництві вина, але їх сліди не знайдені шляхом лабораторного контролю, вказівка ​​на зміст алергенних продуктів у вині не потрібна. Не підпадають під дію нового правила також вина, вироблені в 2012 році і етикетовані до 30 червня. Всі інші напої врожаю 2012 повинні нести відповідну інформацію на етикетці.

ЄС не перший в цьому починанні. Усі вина, які реалізуються на австралійському континенті, вже деякий час тому почали нести на своїх етикетках подібну інформацію.

Реклама:

Головне сьогодні