Google покарає піратів пониженням пошукового рейтингу

— 13 серпня 2012, 12:32

У блозі Google 10 cерпня з'явився запис про те, що компанія розгортає нові заходи, які передбачають покарання сайтів, що отримують дуже велику кількість скарг від правовласників, передає CyberSecurity.

Згідно з повідомленням компанії, в систему рейтингового ранжування був доданий новий параметр, своєрідна "антипіратська міра", яка передбачає врахування скарг від правовласників.

З кожною новою скаргою, яка повинна надалі підтвердитися, рейтинг сайту буде знижуватися і його місце в пошукових результатах опускатися все нижче і нижче, знижуючи обсяг вхідного трафіку на ресурс-порушник.

Аналітики кажуть, що для багатьох користувачів пошуковик Google став одним з інструментів пошуку неліцензійного контенту, за що в минулому Google отримувала масу докорів у пособництві піратам.

Однак за останні роки інтернет-компанія робить все більше для очищення свого пошукового індексу від піратських матеріалів.

У повідомленні Google мовиться, що даний крок не слід розглядати як бажання компанії стати "копірайт-поліцейським", але тут слід вбачати бажання компанії стати "законослухняним" і "легітимним" пошуковиком.

"Ця процедура зміни рейтингу повинна легітимізувати і підвищити якість пошуку", - говориться в повідомленні Google.

Як пояснили в компанії, сьогоднішній крок не означає, що пошуковий індекс буде поступово вичищати від посилань на mp3 і відео, але він означає, що постачальникам ліцензійного контенту буде віддаватися пріоритет.

"Вперше ми оголосили нашу антипіратську програму ще два роки тому. З тих пір ми отримуємо все більше даних від правовласників про випадки порушення контенту. Строго кажучи, зараз ми отримуємо в місяць запитів на видалення більше, ніж за весь 2009 рік. За останні 30 днів перегляд рейтингу торкнувся 4,3 млн сайтів", - говорять в компанії.

Самі правовласники аплодують кроку Google.

"Це цивілізований крок. Музична індустрія вже давно закликала Google до подібного руху. Враховуючи домінування Google в мережі, факт того, що користувачі побачать на першій сторінці пошуку, надає вирішальне значення", - говорить Кері Шерман, генеральний директор Recording Industry Association of America.

Реклама:

Головне сьогодні