Співбесіда-катастрофа: фатальні похибки в макіяжі

— 2 жовтня 2012, 12:38

Найгірше, що лише може бути – це облущений лак на нігтях у жінки, що прийшла на співбесіду. Він автоматично характеризуватиме її як людину нервову та незібрану.

Посічені кінчики волосся видадуть у кандидатці ледарку, а розмазюкана туш – гультяйку. Такі результати дало опитування, проведене компанією Debenhams, пише The Daily Mail.

"У ритуалі краси криється ключ до здобуття роботи вашої мрії", - стверджує представниця компанії Сара Стерн.

"Кажуть, що інтерв’юєрові потрібно 30 секунд, щоби скласти враження, про кандидата, і його можуть визначити певні похибки у зовнішньому вигляді, про які багато людей не здогадується, але які здатні зробити співбесіду вдалою чи провальною", - каже вона.

Найбільшими косметичними катастрофами Стерн називає посічені кінчики волосся, розмазану туш, а надто облуплений лак на нігтях – його помітять уже під час першого рукостискання.

РЕКЛАМА:

Опитування показало, чимало інтерв’юєрів відмовляли кандидаткам, які приходили на співбесіду з надмірним макіяжем.

Яскраво-червона помада, густо наведені брови та задушливі парфуми – ознака надмірної самовпевненості та жаги до влади. З іншого боку, виявляється, коли макіяжу замало – це теж викликає підозру роботодавців. Наприклад, якщо в жінки не нафарбовані вії, це може говорити про те, що схильна до емоційних зривів – тож не марнує час на наведення марафету, адже все це в будь-яки момент можуть змити сльози.

Слід від помади на зубах розкаже про неуважність, а намальована фальшива родимка змусить сумніватися в щирості кандидатки.

Знов-таки, досконалий макіяж теж змусить увімкнутися сигнал тривоги – чи не варто інтерв’юєрові боятися за власну посаду?

Сара Стерн бачить вихід у тому, щоби виглядати охайною, але природною, уважною до деталей, зібраною, але не надто самовпевненою.

А ще вона радить не перемудрити зі штучною засмагою, щоби роботодавець не подумав, що така співробітниця занадто полюбляє пляжний відпочинок і проситиме зайві вихідні.

Фото з сайту The Daily Mail

Реклама:

Головне сьогодні