Apple вибачилась за пласку Ейфелеву вежу і авто, "втиснуті в асфальт". Фото

7
1 жовтня 2012
"Національний акваріум" на карті виявився буквально у воді
Річка з карти зникла
Помилки місцезнаходження необхідних об'єктів доволі часто наводяться на сайті theamazingios6maps.tumblr.com
Ось таке зображення машин на картах від Apple

Минулого тижня Apple запустила свій картографічний сервіс, але він викликав велику хвилю критики користувачів і експертів, пише ВВС.

У блозі "The Amazing iOS 6 Maps" (Дивовижні карти операційної системи iOS) наводяться численні помилки в новому картографічному додатку Apple.

Серед них є карти, на яких неправильно вказано місце розташування цілих населених пунктів, таємничим чином зникли деякі водойми і дороги, зроблені помилки в назвах вулиць.

Також є приклади помилкової навігації, що загрожують водіям опинитися в абсолютно непередбачуваному місці.

До того ж, деякі тривимірні зображення виглядають досить дивно: Ейфелева вежа стала на них досить плоскою, машини виявляються "вплавленими" в асфальт, а деякі міста, наприклад, Стратфорд-на-Ейвоні, взагалі відсутні.

Якість карт Apple викликала різку критику колумніста New York Times Девіда Пога, який зазвичай не скупився на похвали на адресу корпорації.

"Перший досвід Apple по випуску власних карт просто жахає. Він став найбільш ганебним і безглуздим продуктом програмного забезпечення, які коли-небудь випускала ця компанія", - гнівається автор.

Водночас генеральний директор компанії у відкритому листі вже попросив вибачення у користувачів, які завантажили карти Apple.

"У компанії Apple ми прагнемо виробляти товари світового рівня, які дозволяють донести до наших клієнтів найкраще, що є в цій області", - йдеться в листі Тіма Кука.

"Запуск минулого тижня нашого нового картографічного сервісу не зміг стати підтвердженням цих слів. Ми просимо вибачення за розчарування, яке відчули наші клієнти, і ми робимо все можливе, щоб поліпшити карти", - заявляє в цьому зверненні глава Apple.

За його словами, більше ста мільйонів користувачів встановили на свої мобільні пристрої оновлену систему, замінивши карти, надані Google, на картографічні дані самої Apple.

У своєму листі Тім Кук також каже, що поки доопрацьовується додаток iOS, користувачі можуть використовувати веб-версії сервісів від Google або Nokia, або інші картографічні програми з App Store.

Останнім часом представники компанії вже не раз вибачалися перед армією розгніваних споживачів, але на цей раз посипав голову попелом сам гендиректор.

powered by lun.ua