Мусульмани найрідше зраджують своїх партнерів - дослідження
І чим більше мусульман в країні, тим нижче показники позашлюбного сексу навіть серед немусульман, повідомляє Компьюлента.
Учені проаналізували анкети більше ніж 620 тис. людей у віці від 15-ти до 59-ти років, яких опитали в рамках демографічних і медичних досліджень в 31 країні.
Країни, включені у вибірку, були або з мусульманською, або з християнською більшістю, за винятком Індії і Непалу, де більшість становлять індуїсти, і Камбоджі з її переважаючим буддизмом.
З'ясувалося, що в цілому одружені мусульмани зізнавалися в позашлюбному сексі на 53%, а індуїсти - на 40% рідше християн. В той час як, іудеї і буддисти практикують його частіше християн. До того ж мусульмани менше за інших зраджують своїм дружинам. Принаймні так вони кажуть.
Дослідники роблять висновок, що мусульмани більш строго дотримуються релігійніх встановлень, ніж представники інших релігій. До того ж цінності мусульманської більшості чинять вагомий вплив на сексуальні норми решти населення.
Так, збільшення частки мусульман в суспільстві на 1% призводить до 2-відсоткового зниження дошлюбних зв'язків серед всього населення незалежно від релігійної приналежності.
"Всі основні релігії світу забороняють секс поза шлюбом, але не всі вони однаково ефективні у формуванні поведінки", - кажуть дослідники на чолі з Емі Адамчик з Коледжу кримінального правосуддя Джона Джея (США).
Фахівці нагадують, що в країнах з мусульманською більшістю до того ж діють суворі закони, що обмежують мобільність жінок і стосунки між чоловіками та жінками.
Однак дослідники не знайшли вагомого взаємозв'язку між обмеженнями прав на жінок і позашлюбними статевими стосунками. Іншими словами, релігійні заборони сильніше державних.
Те ж саме стосується віку. Мусульмани та індуси частіше укладають шлюб за домовленістю між батьками і створюють сім'ї в більш ранньому віці, ніж християни та іудеї.
Хоча ймовірність дошлюбного сексу збільшується з віком, дослідження показало, що вік не є суттєвим фактором зниження показників такого сексу в цих релігійних групах.
Дослідники допускають, що деякі опитані говорили неправду. Але організатори опитувань стверджують, що інтерв'юери завжди були однієї статі з респондентами та намагалися ставити питання віч на віч.
Тих, хто брехав, можна було виявити за плутаниною у свідченнях: наприклад, говорили, що одружилися або вийшли заміж будучи незайманим (незайманою), але на питання про перший статевий акті називали більш ранній вік.