Facebook випробовує нові кнопки "хочу" і "отримати"

— 9 жовтня 2012, 12:45

Бренди зможуть розміщувати ці кнопки на фотографіях своїх продуктів, які матимуть прямі посилання на сайт компанії, повідомляє Insidefacebook.com.

Наразі відомо, що 7 рітейлерів тестують нову опцію, серед яких: Michael Kors, Pottery Barn, Wayfair, Victoria’s Secret, Neiman Marcus, Smith Optics і Fab.com.

Facebook ще тестує варіації функції для того, аби виявити на які кнопки користувачі реагують краще.

Кожна кнопка зберігає обрані елементи в розділі "Продукти" або "Список бажань". Ще невідомо, чи повинні ці колекції потрапляти у поле зору друзів чи їх друзів.

"Колекції" являють собою добірки фотографій продуктів, які публікуються компанією на брендовій сторінці і потрапляють в стрічку новин користувача, який підписався на цю сторінку. Кожна фотографія буде забезпечена кнопками "хочу" (Want) і "отримати" (Collect), поряд із традиційними "мені подобається" (Like), "прокоментувати" (Comment) і "поділитися" (Share).

Нещодавно мережа повідомила про новий продукт "Подарунки" - це ще один із способів для Facebook розширити свою бізнес-модель, шляхом покупки фізичних товарів.

Наразі, утім, Facebook не бере відсоток від покупок, зроблених після натискання на колекції посилань.

Реклама:

Головне сьогодні