Спокуса соцмереж сильніша за секс та цигарки – дослідники

3
9 жовтня 2012

Залучивши до опитування 250 інтернет-користувачів із Німеччини, вони попросили їх протягом 7 днів по 7 разів на день відповідати на їхній запит через BlackBerry. Учасники мали сповіщати експериментаторів про те, чи відчували вони якесь бажання протягом останніх 30 хвилин.

Про це повідомляє The Daily Mail із посиланням на Guardian.

Респонденти мали визначити, як то було бажання, наскільки воно буле сильне, чи перебувало воно в конфлікті з іншими бажаннями, і чи врешті вони йому піддалися.

Результати, одержані вченими, підтвердили – найсильніші бажання, яким учасникам було найважче опиратися, були пов’язані з Facebook і Twitter.

Провідний автор дослідження Вільгельм Хофманн це пояснює тим, що соціальні мережі є більш доступними за інші стимулятори, і від них тяжче відмовитися. До того ж, сидіння в соціальних мережах – задоволення дешевше, ніж, наприклад, цигарки чи алкоголь.

Іще "наркотиком" учені визнали роботу. З’ясувалося, що людям простіше обійтися без спорту, сексу чи витрачання грошей, ніж без досягання успіхів у своїй справі.

powered by lun.ua