В Україні вже майже 20 мільйонів регулярних інтернет-користувачів
За оцінками компанії in Mind Factum group, рівень проникнення інтернету в Україні на кінець 2012 року становить 43,5%.
Про це йдеться в звіті Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) за 2012 рік, пише ЛігаБізнесІнформ.
Рівень проникнення широкосмугового доступу в домогосподарства України в 2012 році досяг 35%. При цьому загальноєвропейський показник широкосмугового доступу населення до мережі інтернет становить близько 65%.
За даними статистичних досліджень компанії iKS-Consulting, кількість абонентів мобільного інтернету в Україні становить 14,1 млн. осіб. Тобто рівень проникнення мобільного інтернету можна вважати задовільним, вважають в НКРЗІ.
За типом населеного пункту 52% користувачів мережі проживають в містах з населенням понад 100 тис. осіб, у містах з населенням до 100 тис. осіб - 6%, в містах з населенням до 50 тис. осіб - 23%, у селах - 19% .
У регіональному розрізі, за даними Державної служби статистики, за дев'ять місяці 2012 року найбільшу кількість абонентів мережі інтернет припадає на місто Київ (32,7%), Одеську область (17,6%), Донецьку (6,7%), Дніпропетровську ( 4,8%), Львівську (4,3%) та Харківську області (3,4%).
Аутсайдерами в розвитку Інтернету (менше 1%) залишаються Рівненська, Житомирська, Закарпатська, Чернівецька, Кіровоградська області та Севастополь.
Разом з тим, дані експертів компаній в ІТ-сфері, які досліджують користування інтернетом в регіонах країни, станом на грудень 2012 року свідчать про суттєвий перекос у розподілі інтернет-аудиторії на користь великих міст (Києва (41,8%), Дніпропетровська (16,1%), Донецька (6,7%), Харкова (6%), Львова (5,2%).
Основними цілями користувачів в мережі інтернет в третьому кварталі 2012 року були соціальні мережі – 56% користувачів, електронна пошта – 52%, завантаження фільмів і музики - 41%, пошук інформації - 36%, новинні сайти, читання газет - 29%, онлайн - відео - 23%.
Українці досі переважно користуються інтернетом з домашніх стаціонарних комп'ютерів (62%). На другому місці знаходяться домашні ноутбуки (29%), на третьому - мобільні телефони та смартфони (13%).