Причини появи заторів на автомагістралях. Київ

Протягом років відеоспогстереження за формуванням заторів у мегаполісі, спеціалісти порталу "Відео Затори", вирішили з'ясувати найбільш типові причини виникнення заторів.

За основу було взято столицю України, хоча такі самі системні фактори спостерігаються і в інших великих містах.

Дороги та транспортні розв'язки не відповідають сучасним вимогам, а кількість автомобілів на них вже перевищила норму. Наприклад, Московський проспект - як основна магістраль, яка поєднує з центром Києва мешканців Оболоні або Троєщини.

Або лівий поворот на вулицю Уманську з Чоколівського бульвару: бажаючих здійснити цей маневр значно більше, навіть у вихідні дні. Пробка формується прямо на очах.

Автомобільні аварії

Аварії, на відміну від першого пункту, передбачити досить складно, хоча в столиці існують місця з підвищеним рівнем небезпеки. Як правило, це виїзди з другорядних доріг на жваві магістралі, за відсутності на останніх розгінних смуг.

Також складно оцінити, як довго ДТП буде джерелом затору, адже приїзд співробітників ДАІ і процес оформлення протоколу теж вимагає не малу кількість часу.

Відсутність парковок в жвавих місцях

Водіям доводиться паркувати автомобілі (наприклад, біля торговельних центрів і ринків) не тільки на тротуарах, але і на проїжджій частини під заборонними знаками. Цікаво, що такі затори - не рідкість в таких місцях і у вихідні дні, коли люди їздять за покупками в центр міста.

Ремонти доріг

Дорожниками перекриваються смуги руху, створюючи вузький коридор для проїзду.

Непередбачувані дорожні події

Для Києва розмив грунту, обвали і обвалення проїжджої частини - нерідке явище.

Зате проїжджа частина надовго перетворюється на пішохідну зону, як наприклад, влітку 2011-го року на вулиці Олени Теліги.

Нерегульовані перехрестя

Зламані світлофори і відсутність регулювальників. Іноді на допомогу приходять самі водії. Але частіше на перехрестях спостерігається колапс.

Масові заходи

Іноді під час маршів мітингувальники забувають про водіїв і перекривають проїжджу частину.

В українських містах такі гуляння по проїжджій частині - нерідке явище.

Проїзд кортежів офіційних осіб і делегацій

І такі несподівані затори теж бувають, передбачити їх можуть тільки в ДАІ.

Погодні катаклізми

Затоплення доріг під час зливових дощів, снігопадів та просто легких дощів, також відразу призводить до величезних заторів.

Порушення роботи метро та наземного транспорту

Всім потрібно добиратися на роботу, то ж у випадку, коли є проблема з метро, люди пересідають на наземний транспорт. А коли зупиняється трамвай чи тролейбус, доводиться чекати на аварійні служби. До тих пір - транспорт не рушить.

Рекламщики

Робота автовеж з оновлення реклами на бордах.

Цікаво, що з боку це виглядає, як дорожні роботи. Навішали знаків, обставили ковпачками і ніби все нормально. А проїжджа частина відразу стоїть.

Початок навчального року або Новий Рік

Це складний і відповідальний період не тільки для батьків і учнів, а й для всіх учасників дорожнього руху. Як правило, труднощі в русі починаються вже за тиждень до 1-го вересня, а 31-го серпня на всіх чекає традиційний транспортний колапс.

У столицю повертаються студенти-автомобілісти, а батьки школярів зайняті підготовкою дітей до навчального року - роблять останні покупки. Новий Рік - без коментарів.

Реклама:

Головне сьогодні