Причини появи заторів на автомагістралях. Київ
Протягом років відеоспогстереження за формуванням заторів у мегаполісі, спеціалісти порталу "Відео Затори", вирішили з'ясувати найбільш типові причини виникнення заторів.
За основу було взято столицю України, хоча такі самі системні фактори спостерігаються і в інших великих містах.
Дороги та транспортні розв'язки не відповідають сучасним вимогам, а кількість автомобілів на них вже перевищила норму. Наприклад, Московський проспект - як основна магістраль, яка поєднує з центром Києва мешканців Оболоні або Троєщини.
Або лівий поворот на вулицю Уманську з Чоколівського бульвару: бажаючих здійснити цей маневр значно більше, навіть у вихідні дні. Пробка формується прямо на очах.
Автомобільні аварії
Аварії, на відміну від першого пункту, передбачити досить складно, хоча в столиці існують місця з підвищеним рівнем небезпеки. Як правило, це виїзди з другорядних доріг на жваві магістралі, за відсутності на останніх розгінних смуг.
![]() |
Також складно оцінити, як довго ДТП буде джерелом затору, адже приїзд співробітників ДАІ і процес оформлення протоколу теж вимагає не малу кількість часу.
Відсутність парковок в жвавих місцях
Водіям доводиться паркувати автомобілі (наприклад, біля торговельних центрів і ринків) не тільки на тротуарах, але і на проїжджій частини під заборонними знаками. Цікаво, що такі затори - не рідкість в таких місцях і у вихідні дні, коли люди їздять за покупками в центр міста.
Ремонти доріг
Дорожниками перекриваються смуги руху, створюючи вузький коридор для проїзду.
![]() |
Непередбачувані дорожні події
Для Києва розмив грунту, обвали і обвалення проїжджої частини - нерідке явище.
![]() |
Зате проїжджа частина надовго перетворюється на пішохідну зону, як наприклад, влітку 2011-го року на вулиці Олени Теліги.
Нерегульовані перехрестя
Зламані світлофори і відсутність регулювальників. Іноді на допомогу приходять самі водії. Але частіше на перехрестях спостерігається колапс.
Масові заходи
Іноді під час маршів мітингувальники забувають про водіїв і перекривають проїжджу частину.
![]() |
В українських містах такі гуляння по проїжджій частині - нерідке явище.
Проїзд кортежів офіційних осіб і делегацій
І такі несподівані затори теж бувають, передбачити їх можуть тільки в ДАІ.
![]() |
Погодні катаклізми
Затоплення доріг під час зливових дощів, снігопадів та просто легких дощів, також відразу призводить до величезних заторів.
![]() |
Порушення роботи метро та наземного транспорту
Всім потрібно добиратися на роботу, то ж у випадку, коли є проблема з метро, люди пересідають на наземний транспорт. А коли зупиняється трамвай чи тролейбус, доводиться чекати на аварійні служби. До тих пір - транспорт не рушить.
![]() |
Рекламщики
Робота автовеж з оновлення реклами на бордах.
![]() |
Цікаво, що з боку це виглядає, як дорожні роботи. Навішали знаків, обставили ковпачками і ніби все нормально. А проїжджа частина відразу стоїть.
Початок навчального року або Новий Рік
Це складний і відповідальний період не тільки для батьків і учнів, а й для всіх учасників дорожнього руху. Як правило, труднощі в русі починаються вже за тиждень до 1-го вересня, а 31-го серпня на всіх чекає традиційний транспортний колапс.
У столицю повертаються студенти-автомобілісти, а батьки школярів зайняті підготовкою дітей до навчального року - роблять останні покупки. Новий Рік - без коментарів.