Запах шоколаду стимулює купувати романи та кулінарні книжки

42
2 серпня 2013

Як пише Lenta.ru, такого висновку дійшли вчені з Антверпена, міста, в якому проводиться знаменитий бельгійський шоколад. Висновки фахівців призводить The Guardian.

Згідно з результатами десятиденного дослідження за участю 201 людини, коли в торговому залі пахне шоколадом, відвідувачі проявляють активність і готовність купити книгу в 5,93 рази більше, ніж при звичайних умовах.

Крім того, Антверпенські вчені встановили, що якщо в книгарні пахне шоколадом, то люди, по-перше, захочуть зайти і просто походити між стендами, а по-друге, швидше за все придбають книгу певної спрямованості. На їх думку, запах шоколаду викликає певні асоціації і саме тому люди обирають романтику і кулінарію.

Однак на людей, які прийшли в магазин з чіткою метою обзавестися тією чи іншою книгою, запах шоколаду діє негативно, і вони губляться. Також шоколад практично не чинить впливу на продажі коміксів, графічних романів, книг з садівництва, економіки, менеджменту і права - приємний запах підвищує інтерес до цих видань всього в 1,2 рази.

Дослідження, пов'язані з шоколадом, проводяться різними вченими досить регулярно. Так, результатами цих робіт, наприклад, стають висновки про те, що шоколад піднімає настрій, добре впливає на мозкову діяльність і так далі.

Бельгійські вчені мають намір і далі вивчати вплив запахів на поведінку споживачів.



powered by lun.ua