Робота "наосліп": нова практика у Німеччині
Нині, потрапити на практику в авторитетну міжнародну компанію можна шляхом так званого "побачення наосліп", пише Deutsche Welle.
У переліку компаній, котрі беруть участь у пошуку практикантів наосліп, присутні підприємства з різних галузей - це і фармацевтика, і автобудування, IT, ЗМІ, аудит, консалтингові послуги, телекомунікації, страхування, енергетика тощо.
Після одержання резюме конкурсанта усі 18 концернів починають перевіряти, чи підходить він для них.
Такі відомі у всьому світі компанії, як Deutsche Telekom, BASF, Allianz, Ernst&Young,ThyssenKrupp і Daimler роздають шляхом спільної незвичайної акції 18 місць на практику в різних професійних сферах у різних містах, серед яких, наприклад, і Шанхай, і Сідней, і Берлін, і Мюнхен.
Інформацію про це поширив у вівторок, 24 вересня Deutsche Telekom. "Живчик" акції в тому, що претенденти у практиканти не мають жодного впливу на те, у якій фірмі їм дістанеться місце, тобто їм варто від самого початку готуватися до сюрпризу.
"За допомогою нашої спільної кампанії ми хочемо зробити для студентів щось хороше. Пошук шляхів початку професійної діяльності - не завжди є лише чимось серйозним. Кожне з підприємств може багато запропонувати студентам. З конкурсом наосліп до цього додається пригода", - пояснює суть цієї ініціативи керівник відділу з персонального маркетингу у Deutsche Telekom Франк Штаффлер.
Компанії, котрі започаткували акцію під назвою Blind Applying, хочуть проторувати нові шляхи у галузі рекрутингу майбутніх керівних кадрів. Водночас, як кажуть у фірмах-учасницях акції, вони хочуть створити для себе великий "пул талантів".
Усі претенденти мають одержати до завершення акції, котра триває від вівторка 24 вересня до 17 листопада, затверджену пропозицію з інформацією про саму практику та перспективи початку праці після її закінчення.
Конкурсанти можуть реєструватися та завантажувати своє резюме англійською мовою на сайті blindapplying.com, де також розміщено докладну інформацію про акцію та 18 компаній, котрі беруть у ній участь.
Кожна з компаній планує запросити на співбесіду для ближчого знайомства лише трьох кандидатів.