Кияни голяка мерзли кілька годин задля безкоштовних речей. Фото

— 3 вересня 2013, 13:28

Один із столичних ТЦ провів рекламну акцію, гасло якої було: "Голий шопінг: прийди роздягненим, піди одягненим". На цей захід запрошували "сміливих дівчат та азартних хлопців" 18 років і старше.

За умовами акції, учасники повинні були шукати в ТЦ стікер. Той, що знайшов, отримував сертифікат на суму від 500 до 1 тис. гривень. У якому з магазинів потрібно було шукати стікер, повідомляв ведучий. Щасливчиків, які змогли одягнутися безкоштовно у ТЦ, за різними даними, нарахували від 15 до 30 осіб.

За даними українських ЗМІ, в "Екстремальному шопінгу" вирішили взяти участь близько 150 напівголих українців, зазначає РБК.

Між тим, на сторінці акції Вконтакте є такі, кому акція зовсім не сподобалася. Так, за словами користувача Vladimir Sholohoff, він цей обман запам'тає надовго. "Походу всі стікери були у прихованих своїх і, забігаючи до магазину, за 5-15 секунд чувак (чувіха) кричав: Найшов! І все. Особисто я відчув себе вівцею в отарі таких самих вівць", - обурюється він.

Ще одна користувачка Oksana Gnizdovskaya пише: "Які шанси були у людей, якщо їх було більше 100, а магазинів і 50 не набралося?"

За словами блогера Дмитра Скворцова, який спостерігав за неординарною для України акцією, українці мерзли під холодним дощем, оічікуючи, поки ТЦ відкриє свої двері і впустить їх всередину.

"Втім, хіба не так само як ці нещасні під холодним осіннім дощем, стоять українці в спеку і холоднечу під комфортними та пихатими офісами західних посольств? Щоб, роздобувши заповітну візу, надіслати потім на заздрість "куму и кумі" фотки під пісяючим на Козацькі чуби и коси Брюссельським хлопчиком", - пише він.

Між тим, були і такі, кому акція сподобалась.

Реклама:

Головне сьогодні