Новий тренд: фотомоделі, яким за 50. Фото

8
6 грудня 2013

Демографічні зміни, властиві для німецького суспільства, впливають і на світ реклами. Мало який концерн у довгостроковій перспективі може відмовитися від купівельної спроможності клієнтів, котрим за 50. Уже зараз кожний другий євро, витрачений у Німеччині, походить із кишені покоління "50 плюс", повідомляє, Німецька хвиля.

І це покоління потребує реклами, у котрій знімаються люди такого ж віку. Щасливе подружжя 65-річних людей, котрі за келихом червоного вина насолоджуються життям на палубі круїзного лайнера, викликає у цієї аудиторії "правильні" емоції.

У франкфуртській агенції Markenmodels новий тренд також помітили. На стіні в офісі агентства поряд із портретами молодих моделей висять і фото кількох "у кращому віці", серед яких і Улли Шретер. Співробітник агенції Норман Штессер знає, які якості необхідно мати для успіху у модельному бізнесі: "Моделі "за 50" мають бути здоровими, жвавими та життєствердними". Необхідними є також доглянуті зуби, здорова шкіра та гарна фігура, додає він.

Однак чи стає старість таким чином привабливішою, красивішою і "свіжішою", як говорить модельний агент Штессер? Чи йдеться лише про успішну рекламну стратегію? У будь-якому разі попиту на класичних бабусь із гульками на голові та в окулярах практично немає.

Літні моделі приміряють на себе сьогодні абсолютно нові ролі: це партнерки, котрі піклуються про своє здоров'я і насолоджуються життям.

 72-річна Улли Шретер

На те, що образ пенсіонерки змінюється, вказує й дослідження німецького Товариства з дослідження споживання (GfK), для якого жінок за 50 опитали щодо їхнього стилю одягу. Результат: усе менше літніх жінок обирають "правильний" тип - одяг неяскравих кольорів, завивка, скромне взуття на невисокому підборі і сумка в тон.

Натомість експертка GfK Петра Диллемут говорить про "кежуалізацію суспільства": покоління "50 плюс" більше слідкує за модою. "Вони вдягаються вільніше і молодіжніше, ніж попереднє покоління", - відзначає вона.

Подібна самооцінка пасує до конкурсу "Miss 50 plus Germany", котрий цієї зими удруге обере королеву краси. На інтернет-сторінці організатора - гасла "50 - це нові 30" або "Зрілість - це сексуально".

Улла Шретер, котра й у двадцятирічному віці знімалася для каталогів моди, скептична щодо цього. У рекламі косметики та одягу, за її спостереженням, зморшки і досі ретушуються. На модних подіумах також панує неписане правило галузі - у 30 років модель уже надто стара для цієї справи.

За рідкісними винятками, моделі із сивим волоссям та зморшками не дефілюють на великих міжнародних показах моди. Однак в інших сферах реклами "кращий вік" є сьогодні вигідною перевагою.



powered by lun.ua