З російського телеканалу через брехню звільняються ведучі. Відео

1
6 березня 2014

Першою засудила "військову окупацію" частини території України ведуча програми Breaking the Set Еббі Мартін, у середу в прямому ефірі про своє звільнення сказала Ліз Валь.

Вона наголосила, що не може продовжувати співпрацю з каналом, який фінансується урядом Росії і "виправдовує дії Путіна", пише Радіо Свобода

Телеканал Russia Today (RT) звинуватив Ліз Валь у саморекламі. Керівництво заявило, що Валь влаштувала з особистого рішення публічне шоу, і відзначило: якщо журналіст незгодний з позицією редакції, він звертається зі скаргами до редактора, і якщо проблеми не можна розв’язати, йде як професіонал.

Після заяви Еббі Мартін головний редактор телеканалу Russia Today Маргарита Сімоньян сказала, що журналістка погано розуміє ситуацію в Криму і стала жертвою "американської пропаганди".

powered by lun.ua