Як Instagram "звів" донецьких школярів з топами глобальної космічної компанії

3
1 червня 2014

У квітні в Україні проходив фінал "Robotica" - всеукраїнського конкурс з робототехніки для дітей і підлітків. Школярі з Донецького ліцею інформаційних технологій № 61 ствоювали для конкурсу архітектурний проект на тему "космічний простір", пише AIN.ua

 

Школяры вибрали створення плавучого космодрому Sea Launch. Це реально існуючий космодром в екваторіальних водах Тихого океану, з якого вже 15 років на орбіту виводять супутники. Макет, зібраний з 8000 лего-блоків, потрапив до п'ятірки переможців. Але історія - не зовсім про це.

Під час створення макету (з січня по квітень) один з кураторів донецької команди Іван Шіхат - Саркісов робив фото макету і викладав його в Instagram, підписуючи хештегом # robotica2014, # lego # legography і # sealaunch.

"Яке ж було моє здивування, коли нещодавно хтось почав лайкати ці, вже досить старі фотки" , - розповідає він.

 

Лайки були від офіційного Instagram консорціуму Sea Launch. До речі, платформа Sea Launch виводить на орбіту супутники за допомогою, в тому числі, ракет українського виробництва - Zenit 3SL.

Майже відразу після лайків та коментарів вийшов на зв'язок директор з маркетингу та продажу Sea Launch з пропозицією обговорити ці фото.

В результаті прес-служба консорціуму підготувала статтю і фоторепортаж про роботу українських школярів, і вивісила у себе на сайті.

Раніше Івану за допомогою Facebook і "ВКонтакте" вдалося зібрати гроші на відкриття робототехнического клубу в Донецьку .

powered by lun.ua