П’ять відмовок, що заважають стати щасливішими

— 17 червня 2014, 14:37

Проте життя – не гра, і кожне "не маю часу", "не знаю", "надто дорого" робить нас трохи менш щасливими.

П’ять відмовок, від яких варто відмовитися, зібрало видання "The Huffington Post".

"Я надто зайнятий"

Ми існуємо в умовах постійного браку часу. Ми переходимо від одного завдання до іншого, не роблячи паузи. Насправді ж проблема не в самому списку справ, а в тім, що ми його возвеличуємо.

"Річ не в тім, що ми не заклопотані та не маємо купи справ, а в тому, що ми самі – тіло, розум та душа – загортаємося у свій щоденний список того-що-треба-зробити, позбавляючи себе бачення усієї картини", - зазначає блогер видання Агапі Стассінопоулос.

РЕКЛАМА:

Виділяючи час на відпочинок, ми стаємо щасливіші та здоровіші, тож час перестати прикриватися браком часу на дозвілля.

"Це надто дорого"

Ніхто не сперечається з тим, що треба жити згідно зі своїм гаманцем. Але, коли трапляється нагода всього життя – чому б її не вхопити? Дослідження показали, більше задоволення приносить "інвестування" не в речі, а в досвід. Нова сукня щомісяця – це непогано, але може, подорож чи похід на концерт принесли б більше щастя?

"Не можу піти в відпустку"

Якщо ми постійно занурені в роботу, рано чи пізно це призведе до вигоряння зсередини. Відпочинок – буде це тиждень чи бодай вікенд – не лише підніме вгору рівень щастя, а й дасть змогу "перезавантажитися". Відключімо телефони, облишмо електронну пошту та просто будьмо. Як повернемось до роботи, продуктивність зросте.

"Я не вмію"

Пробувати щось нове – це страшно, але водночас дає неймовірне відчуття свободи. Коли ми чогось навчаємось, то стаємо кращі та більше радіємо.

"Якось потім"

Скільки разів нам доводилося відкладати мрії? Загрузнувши у списках нагальних справ, ми геть забуваємо про список того, що хотіли б здійснити в своєму житті. А як схаменемося, буде згаяно чимало часу. Досягаючи якоїсь особливої мети, ми стаємо щасливіші. Буде це подорож до Іспанії або просто щира усмішка дорогої людини – не відкладаймо на потім.

Фото з Flickr (by Ecomagination)

Реклама:

Головне сьогодні