В супермаркеті Керчі покупцям на касі називають ціну, вищу ніж на ціннику. Фото

3
7 липня 2014

В оголошеннях, які адміністрація супермаркету "Фуршет", розташованого на площі Леніна, розмістила на касах і на вході в магазин, йдеться, що "з технічних причин цінники не відповідають ціні", повідомляє Крим.Реалії.

Так, двом покупцям з трьох, що стояли в черзі до каси, не вистачило грошей, щоб розплатитися за покупки. Люди орієнтуються на цінники, зазначені на товарах, а в чеку отримують суму значно вище тієї, на яку розраховували. За кожен товар покупцям доводиться доплачувати ще як мінімум три - п'ять рублів.

"На ціннику написано 57 рублів. А касир мені пробиває і каже - шістдесят! Зрозуміло, що через три рублі я не буду відмовлятися від покупки. А у кого цілий кошик з товарами, їм і всі п'ятдесят рублів доплатити доведеться. Неприємно це підвищення", - обурилася одна з покупательок.

 

В інших мережевих магазинах міста, зокрема в "АТБ" і "Сільпо", ціни відповідають прейскурантам. Тут вартість товарів практично така ж, як на "недійсних" цінниках в "Фуршеті".

У деяких магазинах тим часом стверджують, що ціни будуть рости. Зокрема ті, хто торгує побутовою технікою, кажуть, що тепер чекають поставок тільки з Росії, і зовсім іншої вартості. Водночас, супермаркети електроніки з українською пропискою запевняють, що ціни стабілізувалися.

Економісти між тим передрікають Криму чергову хвилю подорожчання цієї осені.

Кримська прокуратура заявила, що торговельна надбавка на соціально значущі товари в деяких магазинах Криму складає 80% і перевищує гранично допустиму у кілька разів.

powered by lun.ua