Створено розумну комп'ютерну систему – віртуального "офісного працівника"

— 30 вересня 2014, 10:19

Про це пише The Tеlegraph.

Творіння компанії IPsoft Амелія, як і жива людина, сприймає письмові інструкції, проте засвоює інформацію за лічені секунди. Система розуміє повне значення того, що читає, а не просто розпізнає окремі слова тексту.

Як хороший працівник, Амелія спостерігає за роботою колег та навчається від них. Вона постійно вдосконалює свої знання.

Її назвали Амелією – на честь піонера американської авіації Амелії Ерхард.

У той час під час роботи з більшістю "розумних машин" людина мусить певним чином корегувати свою поведінку, Амелія ж досить кмітлива, щоби самій поводитися "по-людськи". Вона спілкується понад 20 мовами.

ВІДЕО ДНЯ

Амелія створює для себе операційну мапу інформації, котрою володіє. Це дає їй змогу вирішувати, як вчинити, залежно від завдання, котре поставлено перед системою.

"Інтелект – це здатність набувати та використовувати знання. Якщо система претендує на володіння інтелектом, вона мусить бути здатна читати й розуміти документи та на їхній основі давати відповіді на запитання", - говорить керівник IPsoft Читан Д'юб.

"Вона (система) має розуміти процеси, за якими спостерігає. Має бути здатна виконувати завдання, що базуються на знаннях, котрі вона отримала. А якщо вона не може виконати завдання, то мусить бути здатна навчитися, як його вирішити, спостерігаючи, як це робить людина", - додає він.

Експерти IPsoft вважають, що в майбутньому компанії зможуть мати у штаті не лише людей, а й віртуальних працівників, таких як Амелія. Її вже випробували в кількох провідних американських компаніях. Амелія попрацювала в технічній довідковій службі, відділі фінансових операцій тощо.

Приймаючи телефонні дзвінки, Амелія могла розуміти, що потрібно людині, ставила уточнюючи питання, знаходила потрібну інформацію та визначала, що треба зробити для вирішення проблеми. Причому протягом місяця роботи цифра запитів, на які системі вдалося цілком самостійно відповісти, зросла від лише кількох до 42%. Наприкінці другого місяця Амелія впоралася вже з 64%.

"Навчання – це ключ від королівства, бо люди вчаться з досвіду. Дитині може знадобитися, щоби їй повторили 5 разів, перш ніж вона навчиться, тоді як Амелії досить лише одного разу", - говорить Д'юб.

Аналітики консалтінгової компанії Gartner прогнозують, що вже до 2017-го року залучення до роботи таких "працівників", як Амелія, призведе до здешевшання послуг на 60% та дасть змогу організаціям використовувати людські таланти для виконання завдань більш високого рівня, таких, що вимагають креативності та допитливості.

IPsoft розглядає можливість об'єднання інтелекту Амелії з механічними функціями таких людиноподібних роботів як Pepper (Softbank), Asimo (Honda) або Baxter (Rethink Robotics).

Реклама:

Головне сьогодні