Столичний підприємець створив поштовий сервіс, що відстежує дедлайни

— 2 жовтня 2014, 11:44

Щоб спробувати, як він працює, достатньо включити робота в переписку ([email protected]) і позначати всі важливі дати значком @, пише AIN.ua.

Богдан працював над сервісом самостійно і поки не збирається якось комерціалізувати його. Ідея була в тому, щоб створити корисний інструмент для своїх друзів, які розчарувалися в ідеї вести всі свої справи в різних Task Management, Project Tracking, ERP або CRM-системах і повернулися "до звичайної електронної пошти і листочків".

Ідея MyRobot виникла, коли підприємець повертався після зустрічі зі своєю бухгалтерською компанією і подумав: чому досі немає онлайнового робота-секретаря, який може виконувати рутинні речі - для початку хоча б прості.

"Мій бекграунд роботи в цифрових агенціях, мабуть, підказав, що головна біль працівника офісу - це дедлайни. Чому б роботу не відслідковувати дедлайни самостійно?", - розповідає підприємець.

Богдан не збирається думати про бізнес-моделі для проекту, поки він не набере хоча б 1 млн. користувачів. Інвестиції під проект не залучалися, але підприємець планує почати переговори найближчим часом, щоб розвивати свій продукт. В майбутньому бізнес-моделлю можуть стати додаткові функції для бізнесу, які дозволять сервісу замінити стандартні CRM/ERP-системи. Тобто це буде робот-секретар, який структурує дані про проекти, клієнтів, термінах на основі поштового листування.

Реклама:

Головне сьогодні