Facebook домовляється із великими медійниками про розміщення їхнього контенту на сторінках мережі
Такий план стане кроком довіри для новинних організацій, які звикли тримати своїх читачів у межах власних екосистем, а також накопичувати дані про них, пише The New York Times.
За інформацією деяких джерел, які знайомі із переговорами, Facebook нині намагається розвіяти страхи медійників.
Тестування нового формату, Facebook розпочне у найближчі кілька місяців. Серед перших партнерів - "New York Times", "BuzzFeed" і "National Geographic".
Аби пропозиція виглядала привабливіше, Facebook обговорює способи отримання грошей від реклами, що розміщуватиметься разом із контентом.
Наразі новини на стрічці у Facebook пов'язані із власним веб-сайтом видавця і перехід на матеріал займає близько 8-ми секунд, що на думку Facebook - дуже довго, особливо на мобільних пристроях.
На додаток до розміщення контенту прямо на Facebook, компанія веде переговори з видавцями про інші технічні засоби, аби прискорити "доставку" своїх статей.
Однак, медіа-компанії поставилися із обережністю до такої пропозиції. У той час як BuzzFeed має явну політику поширення свого контенту за межами власного сайту, Times використовує модель підписки, яка забезпечує все більшу частину доходів компанії.
Деякі новинні організації реагують спокійно до пропозиції. Кілька співробітників The Guardian, наприклад, неофіційно запропонували колегам з інших видань об'єднатися, щоб укладати угоди, які працюють для всієї галузі, і про можливість збереження контролю над своєю власною рекламою, незалежно від того, чи розміщується вона на Facebook чи ні.
На думку Едуарда Кіма, виконавчого директора аналітичної та дистрибуційної компанії SimpleReach, навіть незначне збільшення у швидкості сайту, як правило, означає велике зростання задоволеності користувачів та трафіку. Тож, швидше за все, плани Facebook - це невеликі поліпшення, а не отримання прибутку від угод із медіа-компаніями.