Як використовувати соцмедіа у кар’єрі: 6 корисних порад
Упевнена "цифрова присутність" робить людину помітнішою для керівництва її компанії, потенційних рекрутерів та бізнес-партнерів.
"Коли ви видимі в соцмедіа, це дає "соціальний доказ" того, що ви йдете в ногу з часом", - каже Сюзан Джойс, експерт із онлайн-працевлаштування.
За її словами, соціальні мережі дають змогу продемонструвати, "що ви знаєте та, певною мірою, кого ви знаєте".
Про це пише Time.
Вихваляйтеся (трішки)
Якщо у вас є про файл у LinkedIn, то навряд чи ви часто в нього заходите, якщо зараз не шукаєте роботу. І дарма.
"Коли ваша кар'єра просувається, та в ній відбуваються зміни, те саме має відбуватися з вашим профайлом", - говорить штатний експерт LinkedIn Кетрін Фішер.
Якщо ви отримали якусь відзнаку, додайте це до профайлу.
Продумайте свій образ. Наприклад, якщо вам більше 50 років, поставте фото, котре демонструє, наскільки ви енергійні. Якщо хочете створити репутацію експерта, обирайте світлини, на яких ви виголошуєте промову на якомусь заході. Можна взагалі створити колаж.
Знайдіть свою платформу
Запитайте колег, які мережі вони використовують для роботи. Не обмежуйтеся LinkedIn, Twitter та Facebook. Фотографи часто демонструють свої роботи в Instagram, тоді як люди, що працюють у модній галузі, можуть надавати перевагу Pinterest.
Є ще специфічніше соцмережі, наприклад, Stack Overflow, де задають питання та діляться досвідом програмісти, або Doximity, де спілкуються медпрацівники.
Водночас, якщо ви збираєтесь використовувати свій про файл у роботі, будьте обережні, щоби не показати себе з такого боку, який колегам не варто бачити.
Будуйте відносини
Визначте, з якими людьми та компаніями вам хотілось би встановити зв’язок. Запитайте колег, поспостерігайте, з ким вони спілкуються, до яких груп приєднуються.
"Найкращий спосіб наблизитися до людей, із якими ви не знайомі, в соцмережах, це слідкувати за ними, робити перепости та відповідати на їхні коментарі", - радить автор книги "Просувайте себе: Нові правила кар'єрного успіху" Ден Шоубел.
Виділяйте час
Знайдіть час на те, щоби бодай двічі на день відвідувати всі платформи, де ви зареєстровані, хай це в сумі буде 1 година. Читайте оновлення та лишайте коментарі там, де можете додати щось значуще. Старайтеся постити, ділитися та ретвітити певну кількість постів щодня.
Пильнуйте, щоб контент, яким ви ділитеся або навіть ставите "лайк", відповідав образові, який ви хочете підтримувати. Ніколи нічого не ретвітьте, не прочитавши.
Будьте послідовні
Коли будуєте свою онлайн-репутацію, подбайте про те, щоби люди могли вас знайти. Використовуйте одну й ту ж форму свого імені в усіх професійних акаунтах, блогах, на візитівках та резюме.
Це може стосуватися дівочого прізвища, подвійного прізвища, зменшувальної форми імені тощо.
Дотримуйтеся правил
Проконсультуйтеся з HR вашої компанії щодо ймовірних правил та обмежень використання соцмереж. Ніколи не розкривайте внутрішньої конфіденційної інформації, наприклад, про новий продукт, що наразі розробляється. Коли коментуєте пост про вашу компанію, ідентифікуйте себе як її працівника та підкреслюйте, що це – ваша особиста думка.
А ще, звісно ж, ретельно перевіряйте те, що збираєтеся запостити.