Не треба лагодити те, що не зламано. Кампанія проти впливу соцмереж на сприйняття свого тіла
Дослідники з’ясували просту закономірність: багато часу у соцмережах призводять до відчуття одинокості, а жінки починають недолюблювати свою зовнішність.
[L]Аби проговорювати ці питання, британська студента створила кампанію проти тиску, якому піддаються жінки в соцмережах, у тому числі щодо схуднення чи навіть косметичних операцій задля покращення зовнішності, пише Mashable.
Джейд Донсон створила "Un-Edit" (Нередаговану) кампанію, яка якраз має на меті показати, який вплив на молодих жінок мають Instagram та зірки.
Поверніться спиною до тиску, який на вас чинять соціальні мережі |
Як вказує Британська Асоціація Естетичної пластичної хірургії, все більше юнок цікавляться проведеннями таких операцій – вони відчувають потребу бути досконалими, бо порівнюють себе з редагованими зображеннями в соцмережах.
Написи на тілі: "Загорнута в зображення тіла", "Менше одягу, більше фоловверів", "Схудніть ще!", "План дієти", "Товста", "Тиск бути ідеальною" |
Джейд Донсон та інша студентка Лаура Докіз на фото позуючи для селфі після пластичної операції |
Ну і звісно фото при спробі збільшити губи |
"Проститутка", "Розпусниця" та інші образливі слова на тілі жінці |
Втім, це не перша така спроба привернути увагу до залежності від Facebook, Instagram, Twitter та інших.
У 2015 році автралійка Ессена О’Ніл з’явилась у заголовках ЗМІ: дівчина з’ясувала, що стала "лайкозалежною". Вона зізналась, що рахувала кожен "лайк" під фото і що робила 50 кадрів перш ніж опублікувати одну світлину на Instagram.
Келі Дженнер також зізнавалась, що робила 500 дублів селфі перш ніж опублікувати одне.