Вперше у рекламі прокладок з'явилася кров. Відео

12740
7 червня 2016

Виробник гігієнічних засобів для жінок BodyForm випустив рекламну кампанію, де вперше використано фотографії справжньої крові, пише Metro.co.uk.

Найбільше схвалень відео дістало у Twitter, де користувачі аплодують його авторам за відхід від традиційної блакитної рідини, яку чомусь завжди використовували у рекламі, щоб продемонструвати кров.

Замість жінок на роликах у білих бікіні в рекламі з'явилися регбістки

Колись давно рекламні агентства зібрались разом і вирішили, що справжня кров занадто лякатиме аудиторію, а пробірка з блакитною рідиною, схожа на антифриз, не спричинить масову істерію.

Натомість нова реклама з'явилася із коментарем: "Жінки травмуються до крові під час спортивних змагань, але це не стримує їх. Чому критичні дні мають бути чимось радикально іншим?".

"Жодна кров не має стримувати нас" — такий слоган рекламної кампанії

Автори рекламного ролика прибрали моделей на роликах у білих бікіні та фото блакитної рідини на рушниках, натомість показавши жінок-регбісток, у яких з носа тече кров, балетну танцівницю, у якої закривавлені від виступів ноги, та велосипедисткою зі рваною раною стегна.

Реклама завершується висловом: "Жодна кров не має стримувати нас".

powered by lun.ua