"Білий значить чистий": Nivea перепросила за рекламу після звинувачень у расизмі
Німецька косметична компанія Nivea прибрала рекламний банер із написом "Білий значить чистий" та перепросила за нього.
![]() |
Німецька косметична компанія Nivea перепросила та прибрала рекламний банер із написом "Білий значить чистий". Фото facebook.com |
Рекламне зображення було присвячене дезодоранту, який не залишає білих слідів на одязі й супроводжувалося текстом про "чистоту і яскравість, які необхідно зберегти", йдеться на ВВС.
Світлину компанія розмістила на Facebook-сторінці, вона була орієнтована на покупців із Близького Сходу.
Користувачі соцмереж збурилися, вказуючи, що слоган звучить неоднозначно і може бути потрактований як пропаганда расизму.
![]() |
Користувачі соцмереж збурилися, вказуючи, що слоган звучить неоднозначно. Фото bbc.co.uk |
Крім того, активісти відзначали в коментарях під записом, що "тепер почнуть користуватися продукцією Nivea", а також публікували фотографії Гітлера.
У прес-службі компанії Beiersdorf, що володіє маркою Nivea, визнали, що банер створює "хибне враження", і прибрали його зі сторінки через кілька годин після публікації.
![]() |
Реклама була орієнтована на покупців із Близького Сходу. Фото thesun.co.uk |
"Ми дуже перепрошуємо у тих, кого міг образити наш пост. Після того, як ми зрозуміли, що він створює непорозуміння, одразу ж прибрали його. Різноманітність та рівні права – головні засади Nivea", – йдеться у повідомленні прес-служби.