DIM GROUP з’ясував ставлення мешканців Теремків до ЖК "Метрополіс" ®

— 1 грудня 2017, 17:30

А також їх потреби та очікування щодо покращення окремих елементів інфраструктури мікрорайону.

На замовлення DIM GROUP соціологічна група "Рейтинг" провела опитування мешканців мікрорайону Теремки м.Києва.

Протягом останніх двох тижнів листопада було проведено 1 000 особистих формалізованих інтерв’ю (face-to-face) серед осіб, які мешкають, працюють або навчаються на Теремках.

Опитування проводилося у людних місцях, а саме на станціях метро, зупинках громадського транспорту, поблизу магазинів, ринків, на Іподромі та ВДНГ методом CAPI — computer-assisted personal interviewing, тобто із використанням планшету.

Метою дослідження стало прагнення девелопера з’ясувати загальні настрої мешканців, потреби та очікування щодо покращення окремих елементів інфраструктури мікрорайону.

Серед завдань опитування також було інформування респондентів про ЖК "Метрополіс", будівництво якого розпочалося у жовтні цього року.

Зокрема, як показали результати опитування, одним з нагальних питань, що потребують вирішення, мешканці Теремків назвали забезпечення комфортного пересування тротуарами, особливо для маломобільних груп населення. Найбільш незручними тротуари на Теремках вважаються з точки зору пересування людей в інвалідних візках - 70% оцінок "жахливо" та "незадовільно". З точки зору пересування дитячих візочків - 53% опитаних оцінюють стан тротуарів, як жахливий або незадовільний.

85% опитаних вважають, що на Теремках недостатньо велосипедних доріжок, 59% - лавок та місць, де можна посидіти, перепочити.

72% говорять про недостатність на Теремках облаштованих місць для вигулу собак.

Анкета стосувалася багатьох питань благоустрою, інфраструктури, дозвілля, безпеки та екології.

В DIM GROUP переконані, що таке спілкування дозволяє дізнатися реальні потреби мешканців мікрорайону та налагодити добросусідські відносини.

"Ми задоволені результатами опитування з багатьох причин. По-перше, ми пересвідчилися, що нашу компанію та громадян об’єднують єдині цілі – підвищити комфорт проживання в мікрорайоні, його привабливість та престиж", - зауважила Людмила Петрів, PR-директор DIM GROUP.

"По-друге, ми використали переваги сучасних технологій комунікації, аби збагатити інформацією один одного. Американці називають такий різновид опитування "deliberative polling". Результати вражаючі. На початку опитування майже 80% респондентів почули про ЖК "Метрополіс" вперше. Наприкінці опитування понад половина з тих, хто на початку нічого не знав про наш житловий комплекс, порекомендували б "Метрополіс" своїм рідним, близьким або друзям".

DIM GROUP - девелоперсько-будівельний холдинг повного циклу, що успішно реалізував цілий ряд житлових комплексів в передмісті столиці, серед яких клубний будинок "Соборний" і ЖК "Фамільний" в Броварах. На черзі - житлові комплекси "Автограф", "А52", "Метрополіс" в Києві. У цьому році група компаній DIM стала членом Ради директорів Конфедерації будівельників України - найбільш авторитетного галузевого об'єднання в країні.

У портфелі компанії на різних стадіях будівництва майже 1 000 000 кв.м житлової нерухомості. До групи холдингу входять підприємства з репутацією надійних партнерів, що добре зарекомендували себе на українському будівельному ринку. Серед них компанія "ОЛТА", що входить до трійки лідерів-виробників віконних і дверних конструкцій, архітектурне бюро повного циклу "АВН", будівельна компанія "Доміан", будівельна компанія "Арсан-буд", компанія "Фронтон Інжиніринг".


PROMOTED

Реклама:

Головне сьогодні