Сила фотографії. Як знімок заплаканої дівчинки змінив політику Трампа
З квітня влада США почала розділяти сім'ї нелегальних мігрантів.
За цей час 2000 дітей були змушені розлучитися зі своїми батьками.
Але минулого тижня американський фотограф Джон Мур зробив фотографію, яка змінила хід цих подій, вплинула на політику Дональда Трампа, та за 6 днів допомогла зібрати $18 тисяч.
Протягом десятка років лауреат Пулітцерівської премії Джон Мур їздить разом із агентами прикордонного патрулю та на поїздах іммігрантів, щоб документувати їх історії.
Цього разу він з прикордонниками приїхав до берегів річки Ріо-Гранде, що знаходиться у штаті Техас.
Річка протяжністю 3200 кілометрів утворює більше половини кордону США та Мексики.
"Протягом свого візиту я фотографував агентів, які переслідували іммігрантів через поля цукрового очерету та спостерігали за переселенням іммігрантів з Мексики на плотах", – розповідає Мур.
Одною із таких сімей стала жінка із Гондурасу із своєю 2-річною донькою.
Вони проїхали близько 2400 кілометрів з дому, щоб знайти притулок.
"Мама розповіла мені, що вони їхали цілий місяць і були дуже виснажені", – каже Мур.
Коли маму почали ошукувати, дитина розплакалася.
Цей момент фотограф зміг спіймати.
Знімок Мура за кілька годин після публікації став віральним.
Багато всесвітньо відомих видань помістили його на обкладинку і розкритикували політику розділення сімей на кордоні.
We demand an end to two programs of the Obama administration:
— Call Me Ishmael (@fqxjv) 21 червня 2018 р.
-“Family detention”
-Preventing immigrant children from having legal representation
Duluth #ExecutiveOrders pic.twitter.com/CvZLc6Cj3x
Це змусило Трампа підписати указ, який скасовує розділення сімей на кордоні.
Серед усіх людей, які побачили цю фотографію, була пара із Каліфорнії – Шарлотт та Дейв Віллнер.
Вони вирішили допомогти мігрантам зі схожою історією і запустили збір коштів у Facebook.
Отримані кошти вони пообіцяли перерахувати у некомерційні організації, які допомагають розділеним сім'ям у Техасі.
Кампанія триває 6 днів. За цей час вони назбирали $18 мільйонів. Facebook визнав акцію зі збору коштів для мігрантів однією з найуспішніших у своїй історії.