Чому в США масово спалюють продукцію Nike
У США люди масово спалюють продукцію Nike після нової рекламної кампанії, обличчям якої став гравець в американський футбол Колін Капернік.
Про це повідомляє CNN.
З 2016 року Капернік перестав грати у Національній футбольній лізі. Тоді під час одного з матчів він відмовився встати з колін під гімн США, який звучав на полі.
Фото Cali Today |
Так футболіст висловив протест проти расової нерівності та несправедливого ставлення в країні.
Його підтримали десятки інших гравців.
У вересні 2018 року Nike підписала нову спонсорську угоду з Каперніком. За нею, він стане обличчям нової великої рекламної кампанії, яка присвячена 30-річчю слогану "Just Do It".
Believe in something, even if it means sacrificing everything. #JustDoIt pic.twitter.com/SRWkMIDdaO
— Colin Kaepernick (@Kaepernick7) 3 вересня 2018 р.
"Вір у щось, навіть якщо заради цього доведеться пожертвувати усім".
І хоча багато людей підтримали цю угоду, інші оголосили байкот бренду і почали спалювати продукцію Nike.
First the @NFL forces me to choose between my favorite sport and my country. I chose country. Then @Nike forces me to choose between my favorite shoes and my country. Since when did the American Flag and the National Anthem become offensive? pic.twitter.com/4CVQdTHUH4
— Sean Clancy (@sclancy79) 3 вересня 2018 р.
У соцмережах почали набирати популярність хештеги #BoycottNike і #JustBurnIt.
Під ними користувачі стали викладати фото і відео того, як вони рвуть або спалюють продукцію компанії.
"People burning their Nike clothing are all racists"
— ♯ St DR (@drakegotcake) 4 вересня 2018 р.
No. They're rather patriotic, in support of veterans and our military and freedoms.
Kneeling at the anthem = ungrateful for our freedoms that our military fights for every day. #justdoit #JustBurnIt #Nike
Люди пояснюють таку реакцію почуттям патріотизму. На їх думку, Капернік показав неповагу до гімну та прапора, отже, до ветеранів війн і американських свобод у цілому.