Тест

7 неприємних звичок, які руйнують вашу кар'єру: чому треба брати відпустку більш ніж на тиждень

Добре продумана самопрезентація, ваші вміння та навички, досвід та впевненість у собі – усе це можуть нівелювати погані звички на робочому місці.

Йдеться не про куріння чи інші побутові моменти, а про речі, на які ми зазвичай не звертаємо уваги, пише видання The Daily Mail з посиланням на експертку з побудови кар'єри і авторку книги "Кар'єрний стрибок" Мішель Гіббінгс.

Фото: olly18/Depositphotos

"Сучасні місця працевлаштування змінюються у швидкому темпі, і з урахуванням швидкості розвитку штучного інтелекту, важливо постійно розвиватися, щоб залишатися релевантними, каже Гіббіннс.

Багато хто з нас робить більше роботи з малими ресурсами. Це створює ефект лавини й сприяє накопиченню шкідливих звичок, які можуть затримати розвиток вашої кар'єри".

Ось 7 порад, яких варто дотримуватися.