25 корисних порад, які допоможуть розвитку вашого кар'єрного росту

Дарія Поперечна — 8 лютого 2021, 09:00

Стрімкий кар'єрний розвиток залежить не лише від компетентності працівника.

Важливими якостями для лідера є також хороша репутація, харизма та сила впливу.

Кожен із цих компонентів можна удосконалити, щоб зрештою отримати підвищення.

Які методи із самовдосконалення треба застосувати, щоб піднятися на новий кар'єрний щабель, розповів психолог Дерек Ласк в PsychologyToday.

Фото EdZbarzhyvetsky/Depositphotos

За його словами, всередині будь-якої організації точаться два змагання.

Перше – це змагання всередині колективу, коли колеги з однієї команди змагаються один з одним, щоб виділитися.

Вони демонструють свою компетентність, ведуть переговори та дискутують за перше місце.

Політичні перегони – чудовий приклад внутрішньогрупової конкуренції. Коли всі працюють в одній команді, але змагаються, щоб вирішити, хто її очолить.

Друге змагання відбувається між різними командами.

Якщо національна політика – це внутрішньогрупове змагання, то суперництво однієї країни з іншою – це змагання між групами.

У бізнесі мова йде про випередження конкурентів за часткою ринку, технологічними досягненнями, клієнтами/

Але щоб стати лідером групи, одних компетентностей буде замало. Вся справа у репутації в групі, чому сприяють навички, здатність впливати на інших, харизма і впевненість.

При цьому ефективні лідери зазвичай добре керують колегами, але не отримують підвищення.

Для кар'єрного росту потрібні вплив, впевненість і харизма, водночас хороше керівництво – це залученість, смиренність і спокійна стабільність.

Ось поради для інтровертів і скромних лідерів, які мають кваліфікацію, проте відчувають розчарування щодо свого кар'єрного росту.

Стежте за своєю репутацією

Є два аспекти особистості: ідентичність та репутація.

Ідентичність – це те, що ви думаєте про себе. Вона впливає на ваше вміння виражати впевненість, але не є ключовим елементом для кар'єрного росту.

Ключ до успіху в кар'єрі – ваша репутація і те, як ви нею керуєте.

Ось кілька способів покращити репутацію в колективі:

🔴 Пройдіть особистісну оцінку, щоб побачити, як ви, ймовірно, ставитеся до інших.

🔴 Попросіть чесний відгук про себе у тих, кому ви довіряєте.

🔴 Уявіть себе з боку іншої людини.

🔴 Будьте обачні, якщо маєте вигляд кращий за інших, особливо керівника.

🔴 Будьте архетипом організаційної культури: якщо ви йдете проти укорінених цінностей, вас, ймовірно, знизять на посаді.

🔴 Контролюйте свої емоції та слова, щоб адаптуватися до ситуації.

🔴 Демонструйте, що працюєте спільно з колективом, ніколи не показуйте боротьби.

🔴 Уникайте сварок з колегами.

🔴 Діліться своїми досягненнями та успіхами вашої команди.

🔴 Не попадайте у групу тих, хто скаржиться та налаштований проти організації.

Навчіться бути харизматичним

Всупереч поширеній думці, харизма – це не лише вроджена якість, її також можна розвивати та контролювати.

Ось що можна зробити, щоб перетворити прісність та нудьгу у магнетичну привабливість:

🔵 Розповідайте захопливі історії, як маркетолог, який малює картину "до" і "після".

🔵 Спростіть свої меседжі, щоб всі могли їх зрозуміти.

🔵 Використовуйте метафори, щоб створювати яскраві образи.

🔵 Проявіть моральні переконання і пристрасть.

🔵 Використовуйте контрасти, щоб висловити свою точку зору.

🔵 Ставте риторичні питання.

🔵 Сідайте прямо, злегка випрямивши груди та піднявши підборіддя.

🔵 Взяти курс публічних виступів.

🔵 Демонструйте щирість, чесність і відкритість.

Використовуйте силу впливу

Створіть дієвий план самовдосконалення, до складу якого увійдуть 6 методів:

🟠 Взаємність: віддавайте, щоб отримати (це не обов'язково повинні бути матеріальні подарунки).

🟠 Дефіцит: не здавайтеся надто доступним, бо ризикуєте створити образ нерішучого та слухняного працівника.

🟠 Авторитет: будьте експертом у своїй галузі, створіть репутацію ділової компетентності.

🟠 Послідовність: беріть на себе невеликі зобов'язання і поступово їх збільшуйте.

🟠 Прихильність: будьте доброзичливі і поважні, проявляйте співчуття і покращуйте свою харизму.

🟠 Узгодженість: покажіть, що інші люди також це роблять, або переконайте що те, про що ви їх просите – це найдієвіший метод.

Вас також може зацікавити:

Як підвищити ефективність на роботі та якісно керувати своїм часом

Ви трудоголік? Як зрозуміти, що ви залежні від роботи

6 порад, як побороти свій страх втратити роботу

9 помилок, яких припускаються протягом перших 10 хвилин робочого дня

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні