25 корисних порад, які допоможуть розвитку вашого кар'єрного росту

1226
8 лютого 2021

Стрімкий кар'єрний розвиток залежить не лише від компетентності працівника. 

Важливими якостями для лідера є також хороша репутація, харизма та сила впливу. 

Кожен із цих компонентів можна удосконалити, щоб зрештою отримати підвищення. 

Реклама:

Які методи із самовдосконалення треба застосувати, щоб піднятися на новий кар'єрний щабель, розповів психолог Дерек Ласк в PsychologyToday.

 Фото EdZbarzhyvetsky/Depositphotos

За його словами, всередині будь-якої організації точаться два змагання.

Перше – це змагання всередині колективу, коли колеги з однієї команди змагаються один з одним, щоб виділитися.

Вони демонструють свою компетентність, ведуть переговори та дискутують за перше місце. 

Політичні перегони – чудовий приклад внутрішньогрупової конкуренції. Коли всі працюють в одній команді, але змагаються, щоб вирішити, хто її очолить.

Друге змагання відбувається між різними командами. 

Реклама:

Якщо національна політика – це внутрішньогрупове змагання, то суперництво однієї країни з іншою – це змагання між групами.

У бізнесі мова йде про випередження конкурентів за часткою ринку, технологічними досягненнями, клієнтами/

Але щоб стати лідером групи, одних компетентностей буде замало. Вся справа у репутації в групі, чому сприяють навички, здатність впливати на інших, харизма і впевненість.

При цьому ефективні лідери зазвичай добре керують колегами, але не отримують підвищення. 

Для кар'єрного росту потрібні вплив, впевненість і харизма, водночас хороше керівництво – це залученість, смиренність і спокійна стабільність. 

Ось поради для інтровертів і скромних лідерів, які мають кваліфікацію, проте відчувають розчарування щодо свого кар'єрного росту.

Стежте за своєю репутацією

Є два аспекти особистості: ідентичність та репутація.

Ідентичність – це те, що ви думаєте про себе. Вона впливає на ваше вміння виражати впевненість, але не є ключовим елементом для кар'єрного росту. 

Ключ до успіху в кар'єрі – ваша репутація і те, як ви нею керуєте. 

Ось кілька способів покращити репутацію в колективі:

🔴 Пройдіть особистісну оцінку, щоб побачити, як ви, ймовірно, ставитеся до інших.

🔴 Попросіть чесний відгук про себе у тих, кому ви довіряєте.

🔴 Уявіть себе з боку іншої людини.

🔴 Будьте обачні, якщо маєте вигляд кращий за інших, особливо керівника.

🔴 Будьте архетипом організаційної культури: якщо ви йдете проти укорінених цінностей, вас, ймовірно, знизять на посаді.

🔴 Контролюйте свої емоції та слова, щоб адаптуватися до ситуації.

🔴 Демонструйте, що працюєте спільно з колективом, ніколи не показуйте боротьби. 

🔴 Уникайте сварок з колегами.

🔴 Діліться своїми досягненнями та успіхами вашої команди.

🔴 Не попадайте у групу тих, хто скаржиться та налаштований проти організації. 

Навчіться бути харизматичним

Всупереч поширеній думці, харизма – це не лише вроджена якість, її також можна розвивати та контролювати.

Ось що можна зробити, щоб перетворити прісність та нудьгу у магнетичну привабливість: 

🔵 Розповідайте захопливі історії, як маркетолог, який малює картину "до" і "після".

🔵 Спростіть свої меседжі, щоб всі могли їх зрозуміти.

🔵 Використовуйте метафори, щоб створювати яскраві образи.

🔵 Проявіть моральні переконання і пристрасть.

🔵 Використовуйте контрасти, щоб висловити свою точку зору.

🔵 Ставте риторичні питання.

🔵 Сідайте прямо, злегка випрямивши груди та піднявши підборіддя.

🔵 Взяти курс публічних виступів.

🔵 Демонструйте щирість, чесність і відкритість.

Використовуйте силу впливу

Створіть дієвий план самовдосконалення, до складу якого увійдуть 6 методів:

🟠 Взаємність: віддавайте, щоб отримати (це не обов'язково повинні бути матеріальні подарунки).

🟠 Дефіцит: не здавайтеся надто доступним, бо ризикуєте створити образ нерішучого та слухняного працівника. 

🟠 Авторитет: будьте експертом у своїй галузі, створіть репутацію ділової компетентності.

🟠 Послідовність: беріть на себе невеликі зобов'язання і поступово їх збільшуйте.

🟠 Прихильність: будьте доброзичливі і поважні, проявляйте співчуття і покращуйте свою харизму.

🟠 Узгодженість: покажіть, що інші люди також це роблять, або переконайте що те, про що ви їх просите – це найдієвіший метод.

Вас також може зацікавити:

Як підвищити ефективність на роботі та якісно керувати своїм часом

Ви трудоголік? Як зрозуміти, що ви залежні від роботи

6 порад, як побороти свій страх втратити роботу

9 помилок, яких припускаються протягом перших 10 хвилин робочого дня

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.



Реклама: