Пліч-о-пліч: як бізнеси допомагають ЗСУ

Пліч-о-пліч: як бізнеси допомагають ЗСУ

Розповідаємо на прикладі спільної благодійної ініціативи Фонду "Повернись живим" та мережі EVA

З 24 лютого в Україні розпочалась повномасштабна війна, що кардинально вплинула на життя кожного українця. Втім, під натиском ворога суспільство не зламалось, а прагнення людей жити вільно лише посилилось.

Поки Збройні сили України відстоюють нашу землю, звичайні українці та бізнеси оперативно згуртувалися, щоб постійно надавати допомогу і нашим мужнім військовим, і тим людям, які постраждали внаслідок російського вторгнення.

Представники українського бізнесу беруть активну участь у протистоянні загарбнику: використовують власні ресурси задля перемоги, а також шукають партнерів, щоб реалізувати свої проєкти. Одним з наочних прикладів є спільна благодійна ініціатива Фонду компетентної допомоги армії "Повернись живим" і Лінії магазинів EVA, що отримала назву "Підтримай захисників". Вона стала можливою завдяки об’єднаним зусиллям українців.

За 2014-2021 роки "Повернись живим" акумулював для Збройних Сил близько 200 млн гривень. За перші 50 днів повномасштабного вторгнення збори сягнули близько 3 мільярдів гривень. У той же час з моменту після 24 лютого (станом на вересень 2022 року) загальні збори Фонду становили більше 130 млн доларів.

EVA

Головне завдання проєкту "Підтримай захисників", який стартував 16 травня 2022 року, – максимально активізувати всі сили для допомоги військовим. Завдяки такому поєднанню – бізнес + благодійний фонд – вже вдалося досягти вагомих результатів.

"Ми хотіли дати клієнтам можливість донатити у зручний спосіб будь-які суми. Адже навряд чи для того, щоб переказати 3,5,10 гривень людина буде заходити на якийсь сайт та вказувати дані своєї картки. Інша справа, коли під час розрахунку за покупки можеш просто повідомити касиру: "Додайте до чеку 5 гривень на ЗСУ", – розповіла директорка департаменту маркетингу мережі EVA Ганна Гришина.

Ініціатива отримала добрий відгук: вже протягом першого місяця до неї долучилося понад 100 тисяч клієнтів, а зібрана сума донатів перевищила 1 млн гривень. Більше того, за п’ять місяців роботи проєкту понад 900 тисяч покупців EVA підтримали ЗСУ. На початок жовтня, в такий спосіб було переказано понад 10 мільйонів гривень.

Кожна з ініціатив, які реалізувала EVA під час війни, має успіх саме завдяки широкому колу активних клієнтів цієї національної торговельної мережі. Шляхом долучення покупців до участі у проєкті "Підтримай захисників" вдалося зібрати значну суму та направити її на нагальні потреби нашої армії. Якби не підтримка звичайних українців, то військові на фронті не отримали би необхідну техніку і спорядження.

Про важливість співпраці розповів Олег Карпенко, керівник напряму розвитку партнерств Фонду компетентної допомоги армії "Повернись живим": "Наша взаємодія з EVA є дуже вдалою та вчасною, тому що в цей період часу нашому Фонду були потрібні колаборації з представниками великого бізнесу. І саме у цей час керівництво компанії EVA звернулося до нас зі своєю пропозицією про співпрацю. Кошти, зібрані в рамках проєкту "Підтримай захисників", ми витрачаємо, зокрема, на засоби зв’язку: радіостанції та їхні комплектуючі, сервери, маршрутизатори та інше".

На кошти, зібрані завдяки активній участі клієнтів EVA, Фонд уже закупив і передав захисникам на фронт:

  • 341 балістичний шолом;
  • 45 міношукачів;
  • 180 саперних комплектів;
  • 137 радіостанцій Motorola, ліцензії та додаткові батареї до них.

EVA

Не зважаючи на те, що повномасштабна війна точиться вже дев’ятий місяць, приносить вагомі збитки і вимагає значних ресурсів, український бізнес адаптувався під воєнну ситуацію, допомагає державі та Силам оборони.

"Ми щодня несемо втрати, як людські, так і матеріальні. Втрачаються або виходять з ладу прилади, які ми закуповуємо, а отже потреба в них є постійною, – наголосив Олег Карпенко. – Окрім EVA, з нами також співпрацюють багато компаній, які регулярно підтримують Фонд: перераховують кошти або допомагають якимось іншим способом. Серед таких, наприклад, IT-платформа DOU компанія "Uklon", група компаній МTI торговельна мережа "Сільпо", львівський виробник шкарпеток "Dodo Soks", компанія "Нова Пошта", "GlobalLogic", "monobank", "ПриватБанк", "Vodafone", "Київстар", "ELEKS", "OKKO", "MacPaw". Підтримка українського суспільства є невід’ємною складовою нашої допомоги, а згуртованість українців – наочний приклад для багатьох країн світу".

Допомога має не тільки практичне значення, але й підтримує захисників морально. Наприклад, у вересні 28-ма окрема механізована бригада отримала у рамках проєкту "Підтримай захисників" 50 радіостанцій Motorola. Прес-офіцер підрозділу Сергій Белінський відмітив, наскільки військовим важливо знати, що мільйони людей, яких вони боронять на передовій, віддячують своєму війську пожертвами у тилу.

"Факт того, – прокоментував Белінський, – що українці можуть і, головне, хочуть допомагати Силам оборони протистояти загарбникам навіть під час покупок у магазинах, безумовно, надихає. Такого рівня підтримки, як наразі, ніколи не було, а зараз вона грає визначальну роль у нашій майбутній перемозі. Загалом, 28-ма бригада щиро вдячна за рації, які отримала від EVA та "Повернись живим". Зв'язок на війні – це одна з найнеобхідніших речей, а рації через високу інтенсивність праці часто потрібно змінювати".

EVA

Сьогодні Сили оборони України ведуть активний контрнаступ, щодня звільняючи від окупантів нові населені пункти. Втім не варто забувати, що наступ – це складний для війська етап, який дається ціною життів наших захисників. Тому саме зараз, як ніколи, важлива підтримка ЗСУ від всього українського суспільства.

Досвід спільної ініціативи EVA та Фонду компетентної допомоги армії "Повернись живим" доводить, що кожна переказана гривня має значення, особливо коли це – системна підтримка сотень тисяч людей. Не важливо, у який спосіб ви допомагаєте Силам оборони, головне – не припиняйте робити це до нашої перемоги.

Головне сьогодні