Жителі Херсонщини отримали воду та продукти. Як працює відповідальний бізнес®
Село Киселівка Херсонської області Фото: "Кока-Кола Україна" |
Киселівка розташована за 17 кілометрів від Херсону. Село потерпало від російської окупації впродовж 8 місяців. З 1600 людей тут залишалася майже половина, решта була змушена виїхати. До того ж майже 100 будинків місцевих мешканців були пошкоджені ворожими снарядами.
У селі не працює водопровід, немає світла, тепла і зв’язку. Саме тому, жителі Киселівки потребують термінової гуманітарної допомоги, адже після окупації це фактично єдина можливість отримати продукти.
Представники Товариства Червоного Хреста України разом із Компанією Кока-Кола привезли продуктові набори для людей, а також негазовану воду та напої. Така допомога дає змогу зменшити наслідки гуманітарної катастрофи на деокупованих територіях.
Волонтери Червоного Хреста України передають продуктові набори людям, які найбільше потребують такої допомоги Фото: "Кока-Кола Україна" |
"Сьогоднішня подія в Киселівці є частиною великого проєкту, у межах якого ми спільно із Червоним Хрестом України надаємо 70 тисяч продуктових наборів тим верствам населення України, які потребують цього найбільше. Насамперед надаємо крупи та консерви, які покривають потреби однієї людини на один місяць", - розповів Андрій Бублик, директор із корпоративних зв’язків і сталого розвитку Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові.
Один набір - це місячний запас найнеобхідніших і найпоживніших продуктів із довгим терміном придатності, які можна зберігати без холодильника. Набори також містять питну воду в пляшках і напої.
Загалом продуктові набори формують відповідно до науково обґрунтованих міжнародних стандартів Червоного Хреста. Це забезпечує високу якість.
"Така компанія, як-от "Кока-Кола" - це дуже наочний приклад соціально-відповідального бізнесу. Червоний Хрест співпрацював із "Кока-Кола" ще до повномасштабного вторгнення. Ця компанія завжди відгукувалася на потреби людей", - сказала Лариса Марченко, в. о. голови Херсонської обласної організації ТЧХУ.
Загалом у компанії переконують, що система передачі гуманітарної допомоги для тих українців, хто її найбільше потребує, налагоджена й відпрацьована. Українські урядові структури детально досліджують потреби українців на звільнених і постраждалих територіях, формують запит для бізнесу.
Набори містять місячний запас продуктів, а також воду й напої Фото: "Кока-Кола Україна" |
Тоді як міжнародні організації та міжнародні компанії, які працюють в Україні, фінансують закупівлю гуманітарної допомоги та оплачують її доставку. Своєю чергою, бізнес і далі підтримує людей, які найбільше потребують допомоги, інвестує в українську економіку та підтримує розвиток суспільства загалом.
У Компанії Кока-Кола пояснюють, що є виклик, як доставити гуманітарну допомогу в прифронтові регіони та роздати людям по всій території України. Саме цю функцію бере на себе Український Червоний Хрест. Організація має волонтерів, що навчені виконувати гуманітарні місії для населення, мають налагоджену систему взаємодії з місцевою владою.
Це вже не вперше Товариство Червоного Хреста України співпрацює з великим бізнесом. Починаючи з лютого Кока-Кола спрямувала на гуманітарну допомогу Україні понад 18 мільйонів євро. Зокрема, вона інвестувала 4,7 мільйона євро у закупівлю 70 тисяч продуктових наборів для найбільш постраждалих від війни верств населення.
Це — яскравий приклад того, як соціально відповідальний бізнес у партнерстві з гуманітарними організаціями посилюють Україну.