Краса, наука та екологія: 8 проблем, які вирішують соціальні ініціативи L'Oréal Україна

Краса, наука та екологія: 8 проблем, які вирішують соціальні ініціативи L'Oréal Україна

PROMOTED
30 листопада 2023

Наразі в Україні багато соціальних, екологічних та економічних проблем, що викликані війною. Сьогодні необхідність активної залученості бізнесу та пошуку нестандартних ефективних рішень стає критично важливою для виживання та розвитку.

Численні соціальні ініціативи різного масштабу, які впроваджує L’Oréal Україна, покликані мінімізувати ці проблеми та боротися з наслідками війни. Окрім вирішення екологічних проблем або проблем гендерної нерівності у бізнесі та науці, від початку повномасштабного вторгнення компанія підтримує тих, хто постраждав внаслідок бойових дій, допомагає державі відновлювати пошкоджену або зруйновану інфраструктуру тощо.

"Наразі допомога українцям, що постраждали від війни, є нашим абсолютним пріоритетом. Усі наші ініціативи пронизані цією важливою місією. Команда L’Oréal Україна всіляко допомагає нашим громадянам через свої соціальні ініціативи, гуманітарну допомогу і проєкти, направлені на підтримку жінок, які постраждали під час війни, підтримку жінок-науковиць, ментальну підтримку молоді тощо.

Завдячуючи підтримці локальної команди тут, на території України, була проведена низка проєктів для відбудови та допомоги людям, що постраждали від дій агресора на території України", – зазначає директорка з комунікацій L’Oréal Україна Катерина Захараш.

А тепер – про все за порядком.

Проблема 1 – гендерна нерівність у науці та бізнесі

Рішення 1: Премія L'Oréal – UNESCO "Для жінок у науці"

1998 року фундація L’Oréal у партнерстві з UNESCO започаткувала програму "Для жінок у науці". В Україні її реалізовують з 2018-го. Премія заохочує жінок до наукової діяльності, а також допомагає талановитим науковицям у їхній кар’єрі.
У програмі можуть взяти участь жінки, які проводять наукові дослідження в галузі STEM (наука, технології, інжиніринг та математика), мають науковий ступінь, публікації в журналах і є соціально активними у популяризації науки.
За цей час понад 4100 жінок в 117 країнах здобули визнання та підтримку. Серед них – семеро кандидаток наук та аспіранток, що отримали Нобелівську премію.
"Станом на кінець жовтня 2023 року вже відбувся черговий етап 5 сезону премії, де поважними членами журі було проведено співбесіди із ТОП 10 фіналістками. 7 грудня буде оголошено імена трьох переможниць, які отримають грошову премію по 300 000 грн кожна", – зауважують у L’Oréal.
До слова, в Україні цією премією встигли відзначити дванадцятьох науковиць. У такий спосіб ця ініціатива допомагає просунути українські дослідження на міжнародному рівні. Особливо зараз, коли науковиці вимушені покинути країну і виїхати за кордон, аби мати можливість працювати в наукових просторах. На жаль, значна кількість інститутів, дослідницьких центрів та лабораторій на території України була зруйнована.

Рішення 2: "Програма підтримки підприємниць України" від L'Oréal Paris

Цю програму бренд запустив недавно – 1 листопада. Вона передбачає виділення 10 грантів по 650 000 грн для жінок-підприємиць, які працюють над запуском власного бізнесу, або ж чий бізнес постраждав від війни та потребує додаткових інвестицій.
Окрім грошової винагороди, 30 фіналісток матимуть можливість прослухати навчальні лекції від успішних підприємців та підприємиць і поставити їм питання.
Це – локальна ініцатива української команди L'Oréal Paris тареалізовується спільно з UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні, який зосереджує свою роботу у сфері гендерної рівності, репродуктивного здоров’я та розбудови потенціалу молоді.
Проблема 2 – безробіття

Рішення: Загальноосвітня програма "Краса для всіх"

Програма Beauty for a Better Life – глобальна. В Україні її започаткували 2017 року. Вона передбачає безоплатний навчальний курс для жінок, які перебувають у непростій життєвій ситуації. Під час нього жінки мають змогу опанувати основи перукарської майстерності та візажу, навчаючись у провідних експертів, і розпочати кар’єру у сфері краси.
Раніше в межах цього проєкту L’Oréal Україна допомагала жінкам, які постраждали від домашнього та гендерно-зумовленого насильства, але з початком повномасштабної війни змінила напрямок. Тепер програма здебільшого націлена на допомогу внутрішньо переміщеним жінкам і тим, хто постраждав від наслідків війни.
Зазначимо, що за час реалізації програми в Україні 164 жінки отримали диплом і змогу працювати за відповідним напрямом. Цьогоріч L’Oréal випустить ще понад сотню учениць.
Проблема 3 – сліди війни на обличчі та тілі

Рішення: Всеукраїнський соціальний проєкт "Не До краси"

У партнерстві з Національним реабілітаційним центром НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) L’Oréal Україна запустили Всеукраїнський соціальний проєкт "Не До краси". Він покликаний допомогти жінкам позбутися слідів війни на обличчі та тілі, а також загоїти душевні рани. Стартував проєкт у жовтні цього року.
Кожна учасниця проєкту "Не До краси" отримає консультацію кваліфікованих спеціалістів із пластичної хірургії, естетичної медицини, ментального здоров’я та, за потреби, інших лікарів. У залежності від наслідків фізичної травми буде обрана індивідуальна тактика лікування: оперативні втручання, шліфування рубців, косметологічні процедури.
Окрім того, із кожною учасницею працюватимуть спеціалісти з ментального здоров'я: пацієнтки матимуть змогу відвідати сеанси тілесно-орієнтованої та розмовної психотерапії, де їм допоможуть знову прийняти себе і своє тіло. Всі ці послуги надаватимуть жінкам на безоплатній основі.
Проблема 4 – забруднення довкілля – викиди CO2

Рішення: "Сортуй красу"

Щорічно при належному сортуванні і вторинній переробці косметичної упаковки можна уникнути 1,6 мільйона тонн CO2, що еквівалентом викидів 780 000 автомобілів і 25 мільярдів літрів води.
У травні цього року L’Oréal Україна запустила екосвідому ініціативу "Сортуй красу", яка має на меті сформувати в українців базові корисні звички із сортування паковань після використання косметичних засобів та, головне, зробити цей процес легким, швидким і доступним.
З жовтня 2023 року всі чотири дивізіони компанії почали встановлювати корзини для сортування у всій Україні. Для того, щоби процес сортування був ще легшим для українців, L’Oréal Україна у межах ініціативи "Сортуй красу" розробила мапу, що допомагає споживачам та споживачкам знайти найближчий пункт збору опаковання з-під використаного б’юті-засобу. Тепер сортувати стане ще зручніше.
Достатньо просто перейти на сайт ініціативи, відкрити мапу, поділитися своєю геолокацією та знайти найближчу до свого місця перебування точку збору опаковань. Після чого мапа надасть варіанти маршрутів до пункту, де споживач зможе здати його на перероблення. Мапа також дає змогу побачити, які саме матеріали та бренди приймають у конкретному пункті.
Важливо зазначити, що, здаючи опаковання на сортування, споживач має можливість отримати приємні бонуси, виконавши умови у конкретному пункті збору.
"Цей проєкт не новий для L’Oréal Україна, але у зв’язку з початком повномасштабного вторгнення він був призупинений. На початку 2023 року було прийнято рішення відновити та максимізувати проєкт, адже наша країна зазнає щоденних екологічних ушкоджень, і зараз ми маємо ще відповідальніше ставитися до процесу поводження з відходами.
Перероблення також впливає на зменшення викидів вуглецю у атмосферу, тож кожен має можливість позитивно впливати на навколишнє середовище. Ми раді надавати споживачам додаткову інформацію щодо перероблення та робити процес сортування доступнішим", – зазначає спеціалістка зі сталого розвитку L’Oreal Україна Антоніна Пашніна.
Проблема 5 – стрес і його вплив на ментальне здоров’я
З початком повномасштабної війни проблеми з ментальним здоров’ям в загострились. Тож саме тому, 10 жовтня, у Всесвітній день ментального здоров’я, бренд Maybelline New York, за підтримки фонду UA Mental Help, презентував запуск проєкту Brave Together в Україні.
Окрім того, ініціативу бренду запустили у понад 20 країнах світу. Проєкт націлений на підтримку ментального здоров’я молоді та дає можливість отримати безоплатну психологічну допомогу від спеціалістів. За перший місяць програми вдалося підтримати понад 300 молодих людей та провести більш ніж 1400 комунікацій у чат-боті.
До слова, допомогу можна отримати:
Гаряча лінія та чат-бот працюють щоденно з 9:00 до 21:00.Послуга надається абонентам усіх GSM-операторів. Дзвінки згідно з тарифами ваших операторів.
Проблема 6 – вроджені вади серця

Рішення: допомога дітям із вродженими вадами серця від Lancôme

В Україні щороку народжується близько 4 500 дітей з вадами серця. Навіть під час великої війни 99% з них можна вилікувати, якщо вчасно надати допомогу.
Бренд Lancôme спільно з фондом "Твоя опора" до Дня матері організував благодійну акцію. На операції для дітей з вродженими вадами серця Lancôme вдалося зібрати мільйон гривень.
Виручені кошти бренд передав фонду "Твоя опора", який підтримує медичні заклади. Також Lancôme надає адресну допомогу хворим дітям.
Нова хвиля кампанії розпочнеться у грудні 2023 року до Дня святого Миколая. З кожного продукту, проданого з 4 по 17 грудня, Lancôme перекаже Фонду 100 гривень.
Проблема 7 – пошкоджена та зруйнована енергетична інфраструктура ускладнює надання медичної допомоги

Рішення: "Подбай про енергоживлення лікарень" від Garnier

Енергетична інфраструктура України – під загрозою. Окрім того, прифронтові та деоуповані території – досі знеструмлені або мають обмежений доступ до електроенергії. Це ускладнює надання регулярної та екстреної медичної допомоги українцям та українкам.
Тому саме сьогодні постає актуальне питання забезпечення об’єктів критичної інфраструктури джерелами безперебійного електропостачання. Благодійна організація "Дій для України", що керує процесом оснащення сонячними системами 100 лікарень в Україні, у партнерстві з Garnier, брендом дивізіону продукції масового попиту L’Oréal у грудні 2022 року запустили соціальний проєкт "ПОДБАЙ ПРО ЕНЕРГОЖИВЛЕННЯ ЛІКАРЕНЬ". За допомогою проєкту вдалося зібрати 6 000 000 грн.
10 травня 2023 року в місті Чернігів знову відчинила свої двері Обласна дитяча лікарня, яку в межах проєкту було обладнано засобами безперебійного енергоживлення. А 17 травня почало працювати обладнання для безперебійного енергоживлення у Центральній районній лікарні селища Іванків на Київщині.
У травні була запущена друга хвиля акції, за допомогою якої вдалося зібрати 8 000 000 грн. Зараз тривають підготовчі роботи. 
Проблема 8 – доступ до засобів гігієни на часто обстрілюваних та деокупованих територіях

Рішення: L’Oréal Україна передала українцям та українкам понад 800 000 таких засобів

Потреба в базових засобах для гігієни в деокупованих та найбільш обстрілюваних регіонах залишається нагальною. Тому з початком повномасштабного вторгнення L’Oréal Україна спрямувала всі зусилля на забезпечення українців та українок цими засобами.
Упродовж 2022 та 2023 років компанія передала понад 800 000 одиниць продукції у більш ніж 60 населених пунктів.
Наразі гуманітарна підтримка здійснюється спільно з благодійними фондами БФ "БОН" та "Твоя Опора".