Українська правда

Лімузини американських президентів. Фото

26 січня 2009, 15:19

Лімузин був зроблений спеціально для Франкліна Рузвельта на базі Lincoln K. Авто було придбане з метою безпеки та зручності американського президента.

По-перше, у 1933 році вже був вчинений замах на його життя, тож необхідне було більш підходяще для переїздів президента авто. По-друге, потрібен був автомобіль, в якому могло б розміститись інвалідне крісло Рузвельта, а президент міг легко заїжджати в машину.

У 1942 році машину модернізували. Були додані різні броньовані елементи, вікна замінені на куленепробивні.

Lincoln "Sunshine Special" 1939 року
Автомобіль був у президентському автопарку до 1950 - го року, а сьогодні його можна побачити в музеї Генрі Форда в Дірборні, штаті Мічиган.

Подейкують, що Гаррі Труман не долюблював продукцію компанії General Motors, тому що йому відмовили у її використанні під час президентської кампанії 1948 року. Тож коли справа дійшла до заміни Sunshine Special, за виготовлення президентського авто взявся Фордовий "Лінкольн".

Lincoln Cosmopolitan 1950 року
Тож у час свого президентства Труман роз'їжджав на Lincoln Cosmopolitan 1951 року виробництва. Це авто прослужило президентові до 1965 року. Тоді його теж відправили до музею Генрі Форда.

Авто Джона Кеннеді, у якому він їздив до 22 листопада 1963 року назавжди запам'ятається трагедією, адже саме у ньому був убитий президент. Та з технічної точки зору, це авто варте уваги, переконує видання Popular Mechanics.

Чотиридверний Lincoln Continental SS-100-X 1961 року був зручнішим для пасажирів, у ньому було більше вільного місця. Металеве кільце позаду водія та над його головою давало президентові щось, за що можна було б триматись під час парадів. Крім того, заднє місце пасажира можна було підняти, щоб натовп міг краще розгледіти президента.

Lincoln Continental SS-100-X 1961 року
Після вбивства Кеннеді, авто трохи переробили та повернули до президентського автопарку. Його використовували президенти Джонсон і Ніксон, у 1977 році машину теж відправили у музей Генрі Форда.

Автомобіль Lincoln Continental 1972  року навпаки відомий тим, що врятував життя президентів Форда та Рейгана.

Під час замаху у Сан-Франциско у 1975 році, агенти секретної служби заштовхнули президента в масивне авто та врятували йому життя. Шість років по тому вони використали це ж авто для того, аби врятувати життя Рональду Рейгану.

Lincoln Continental 1972 року
Після ери "лінкольнів", на початку 1980-х років довірили виробництво нового авто для американських президентів довірили "Каділаку". Першим з них був Cadillac Fleetwood 1983 року.

"Попри дещо недолугий вигляд,  Fleetwood забезпечував президентові чудові оглядові можливості", - зауважує видання.

Cadillac Fleetwood 1983 року 

Після своєї "відставки" одне авто було повернуто компанії GM (а у 1993 році компанія надала машину для зйомок у фільмі Клінта Іствуда "На лінії вогню"). Інший Fleetwood знаходиться у Президентській бібліотеці Рейгана в Каліфорнії.

Cadillac Deville 2001 року президента Джорджа Буша-молодшого 
У попередника Барака Обами Джорджа Буша був Cadillac Deville 2001 року випуску.

Броньований лімузин 44-го президента США Барака Обами має двигун об'ємом 6,5 літрів. За 15 секунд він може розігнатись до швидкості 100 км/на годину. І це його максимальна швидкість. В салоні автомобіля Обаму завжди чекає підключений до Інтернету лептоп і також телефон для прямого зв'язку з віце-президентом та Пентагоном.

Славнозвісний "Каділак" Барака Обами 
Як вже повідомляла "Українська правда. Життя" конструкція шин машини нового президента  дозволяє керувати автомобілем і в разі їхнього пошкодження

Технології, які використовуються при створенні лімузину, є секретними і не застосовуються при виготовленні інших подібних автомобілів.

У ньому новообраний президент їздив під час інавгурації  

Лімузин, що належав попереднику Обами на посту президента - Джорджу Бушу, залишили як резервний.

 
 

Усі фото  Popular Mechanics, Etoday