Деякі кавові напої калорійніші, ніж вечеря
Виявляється, деякі літні кавові напої з льодом, які є дуже популярними у світі, але наразі не представлені в Україні, містять стільки ж калорій, скільки гаряча вечеря.
Так, один з перевірених експертами Фонду напоїв містив 561 калорію; деякі інші - понад 450; більшість - понад 200. Така кількість калорій виникає завдяки комбінації цукру, незбираного молока і вершків, повідомляє ВВС.
При цьому фахівці Всесвітнього фонду зазначають: на ринку є і менш калорійні варіації літніх напоїв.
Найбільш калорійний з тих, що є сьогодні, - так званий "темний ягідний мокка-фрапуччіно". Його пропонує глобальна американська кавова мережа Starbucks: у ньому 561 калорії, що перевищує чверть денної кількості калорій, рекомендованої жінкам. Якщо видалити з напою збиті вершки, залишиться 457 калорії.
Навіть найменша чашка "мокка-фрапуччіно" без вершків від Starbucks забезпечить організм 288 калоріями.
Не менш калорійними є кавові напої в британських кав'ярнях. Так, у закладі популярної мережі Cafe Nero "подвійний шоколадний фраппе" і "мокка-фраппе-латте", за даними експертів Фонду, містить по 452 калорії.
Напої, які пропонує цим літом інша британська мережа Costa Coffee, відрізняються меншою калорійністю.
Проте навіть ці напої найчастіше більш калорійні, ніж шоколадний батончик. Наприклад, у "массімо кава фрескато" 332 калорії, а в найменшому стаканчику цього коктейлю - трохи менше 200.
Підвищену увагу до питання калорійності кавових напоїв Фонд пояснює тим, що після відмови від паління, підтримка своєї ваги на належному рівні - "це найважливіше, що ви можете робити з метою запобігання захворювання раком".
Експерти організації переконують: люди мають бути якомога стрункішими - але без крайностей, щоб боротьба з надлишковою вагою не призвела до нездорової худорби.
Кілька місяців тому у Великобританії були обнародувані дані, згідно яким 19 тисячам випадків ракових захворювань щорічно в країні можна було б запобігти, якби населення стежило за своєю вагою.
У Всесвітньому фонді ракових досліджень радять любителям кавових напоїв купувати не підсолоджені напої зі знежиреним або частково знежиреним молоком. Крім того, варто утримуватися від таких, які містять велику кількість вершків або солодких фруктових сиропів, тому що в них теж багато калорій.
Тим часом представник мережі Starbucks зазначив, що "темний ягідний мокка фрапуччіно" є лише одним "з більш ніж 87 тисяч варіацій напоїв". В інших напоях, додав він, міститься звичайна кава, у якій лише 4 калорії, а також американо з льодом (11 калорій), латте з льодом зі знежиреним молоком (68 калорій).
Керівництво Costa заявило, що "дуже серйозно ставиться до поживного балансу всіх продуктів і напоїв. В даний час ми пропонуємо зниження поживної цінності нашим клієнтам. Повні дані про поживну цінність усіх наших продуктів і напоїв доступні у всіх наших кафе і на веб-сайті".
Що стосується Cafe Nero, те одержати коментар журналістам у цієї мережі не удалося.