Німецькі компанії закривають доступ до популярних сайтів
Кілька німецьких компаній прийняли рішення заблокувати на комп'ютерах своїх співробітників доступ до сайту соціальної мережі Facebook, а також сайт мікроблогів Twitter і сервіс YouTube.
Про це повідомляє Бі-Бі-Сі з посиланням на журнал Wirtschaftswoche.
Серед компаній, що вдалися до цього - автоконцерни Volkswagen, Porsche і Daimler, банк Commerzbank, найбільший німецький виробнику цементу HeidelbergCement.
Головними причинами для заборони компанії називають необхідність убезпечити себе від хакерських атак і закрити можливі лазівки для вірусів, побоювання з приводу можливого витоку інформації.
Концерн Daimler заявив, що керівництво компанії побоюється, що замість того, щоб працювати, співробітники будуть проводити занадто багато часу в соціальних мережах, і це призведе до зниження продуктивності.