Виробники вина "йдуть" в соціальні мережі
У нещодавно проведеному опитуванні взяли участь 528 виноробних господарств із США та Франціі. Виявилось, що 94% американських виноробів активно користуються Facebook, в той час як тільки 53% опитаних французів цікавить ця соціальна мережа для збуту своїх вин.
Приблизно таке ж співвідношення спостерігається і у Twitter.
Врешті решт з'ясувалось, що менше ніж 20% французьких виноробних господарств використовують соціальні мережі для популяризації своїх вин.
Можливо, пасивність виробників Франції стосовно соцмедіа є однією з причин падіння виробництва та споживання вина в цій країні. До інших причин можна віднести досить жорстку антиалкогольну політику, яку проводить уряд.
У той же час, в Америці спостерігається інша картина: винний експорт США в Європу виріс з 876 млн. доларів, в 2006-ому році до 1,4 млрд. доларів в 2011-ому.
Крім того, в цій країні спостерігається значне зростання рівня внутрішнього споживання вина. Напевно, на це вплинув той факт, що винороби США стали створювати власні інтернет-магазини та веб-сайти. Тоді, як менше ніж половина французьких виробників не мають власних веб-сайтів.