Українська правда

Як заощадити час: 10 корисних звичок

18 червня 2014, 14:17

Їх наводить The Huffington Post.

Простежте, на що ви витрачаєте свій час. Протягом тижня ретельно записуйте все, що робите, адже багатьох людям невтямки, куди дівається їхній день. Хтось протягом 15 хвилин розмірковує, що надягти, а за тиждень їх набігає вже понад 2 години.

Визначте, які завдання – обов’язкові, а які –ні. Останні розташуйте між тими справами, які конче треба зробити. Плануйте день так, щоби обов’язкові речі були на початку, поки ви енергійні та свіжі. Неважливі речі зазвичай робляться простіше, але часто вони заважають виконати щось справді важливе.

Встаньте на 15 хвилин раніше, ніж звикли. Це дасть вам 75 додаткових хвилин на тиждень. Деякі бізнес-лідери "максимізують" свій ранок, виділяючи цей відрізок часу, наприклад, на відповіді на електронні листи. Тоді не доводиться відволікатися на телефонні дзвінки, як це буває посеред дня.

Складіть графік користування Інтернетом та дотримуйтеся його. В мережі люди дуже часто втрачають відчуття часу. В кіберпросторі складно дотриматися конкретної цілі та просто глянути прогноз погоди, не "зависнувши" на читанні якихось статей. А в декого на те, щоби перевірити результати спортивних змагань, іде 7 годин на тиждень.

План. Складайте список того, що треба зробити, на початку робочого тижня. Наприкінці робочого дня плануйте наступний.

Вийдіть із електронної пошти та зі своїх акаунтів у соцмережах. Визначте конкретний час для їхньої перевірки. Інакше ви відволікаєтесь та марнуєте дорогоцінні хвилини.

Дивіться тверезо на свої плани. Наприклад, якщо ви збираєтеся до 9:00 зібрати дітей до школи, вигуляти собаку та відвідати спортзалу – чи це не забагато?

Думайте по-іншому. "Я такий зайнятий", "У мене ні на що немає часу" – це негатив, через який ви почуваєтесь розбитим. Краща думка: "Я добре використаю той час, який у мене є".

Групуйте завдання за місцем розташування. Ділову зустріч у певному районі та похід до крамниці, яка розташована поблизу, можна здійснити за один раз.

Тримайте охайним простір навколо себе. Захаращений робочий стіл відволікатиме вас, так само, як і безлад в оселі. Кладучи речі на місця, ми організуємо й інформацію в нашому мозку. Звівши до мінімуму вірогідність щось загубити, не доведеться гаяти час на пошуки.