Оновлення історії: що означає новий логотип і бренд ВДНГ
Логотип і новий фірмовий стиль простору створили креативники з Banda Agency.
"Перше, що бачить людина, коли потрапляє на ВДНГ, — це головний павільйон з колонами. Тому саме його ми взяли за основу нового знаку. Ми любимо колони, вони одразу впадають в око. В них є щось вражаюче та сильне. Ніде в Києві нема стільки колон, як на ВДНГ", — розповіли автори ідеї.
Усі фото та зображення з сайту Banda Agency |
Усі фото та зображення з сайту Banda Agency |
Саме на таких плашках-колонах, як на конструкторі, будуть побудовані рекламні кампанії, важливі повідомлення та подальші креативні ідеї ВДНГ.
Окрім логотипу, дизайнери розробили систему знаків, кожен з яких відповідає за певні зони комплексу. Вони потрібні для того, щоб гостям було легше знайти усе потрібне.
Усі фото та зображення з сайту Banda Agency |
Керівники Національного комплексу "Експоцентр України" Макс Яковер та Максим Бахматов на презентації логотипу повідомили, що парк відтепер матиме назву ВДНГ — це бренд, який не є абревіатурою і не перекладатиметься російською як ВДНХ.
Усі фото та зображення з сайту Banda Agency |
Як розповів виданню AIN.ua Макс Яковер, робота над новим брендом тривала 9 місяців: "Якби центр повністю перебудовувався, можна було б шукати йому повністю нову назву. Але ВДНГ — це комплекс з історією, тому вирішили залишити стару назву, сповнивши її новим змістом".
Яковер також розповів, що дизайнери створювали новий бренд на волонтерських засадах.
Усі фото та зображення з сайту Banda Agency |
Усі фото та зображення з сайту Banda Agency |