"Змішаному навчанню" бути. Збір Prometheus став 2-ю краудфандінговою кампанією в Україні
Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook один із співзасновників курсів Іван Примаченко.
[L]Зібрані кошти будуть витрачені на створення та переклад нових масових безкоштовних онлайн-курсів від провідних викладачів України та світу: від циклів програмування та аналізу даних до курсів з цифрового маркетингу та критичного мислення.
Студенти будуть дивитися лекції найкращих викладачів країни та світу і виконувати завдання онлайн, а у ВНЗ працюватимуть над практичними заняттями і складають фінальний іспит.
"Історичний день – з вашою допомогою ми зробили це! Всього за 40 днів в розпал літа Prometheus на Спільнокошт вдалося зібрати 515 тисяч гривень (при спочатку заявлених 400 тисячах) і стати другою за обсягом зібраних коштів краудфандінговою кампанією за всю історію України!", – написав він.
Він уточнив, що 1728 осіб підтримали проект внеском від 1 до 40 тисяч гривень.
"Перед початком збору грошей ми готувалися до тривалої інформаційної кампанії, але були вражені тим, що вона не була потрібна. Наші слухачі і друзі самі організували потужну pr-хвилю з тисяч репостів, сотень постів лідерів думок, десятків статей", – зазначає Примаченко.
Першою найуспішнішою була краудфандінгова кампанія "Громадського ТВ" у часи Майдану. Вона тривала 100 днів. Зібрали 1 243 381 гривну.