У рекламі дієтичних добавок заборонять озвучувати номери телефонів

— 1 березня 2017, 15:41

Оскільки реклама пропонує людям використовувати дієтичні добавки як лікарські засоби та оприлюднює номери телефонів, за якими можна звертатися до нібито лікарів, були схвалені зміни до закону України "Про рекламу", які це забороняють.

У рекламі дієтичних добавок заборонять озвучувати номери телефонів. Фото spaxiax/Depositphotos

Уряд уже затвердив відповідні поправки, повідомляє МОЗ.

Необхідність їх вносити була викликана численними скаргами до МОЗ України на недобросовісних продавців.

[L]Як зазначено у скаргах, за номерами телефонів у рекламі певних дієтичних добавок відповідають особи, які видають себе за представників закладів охорони здоров'я, науковців, посадових осіб.

Працівники таких кол-центрів реалізують дієтичні добавки як лікарські засоби, хоча додатки такими не є, пропонують компенсації за неефективне лікування та користуються довірою людей для отримання матеріальної вигоди.

У МОЗ нагадують, що дієтична добавка не є лікарським препаратом.

Це харчовий продукт, що споживається у невеликих визначених кількостях додатково до звичайного харчового раціону, який є концентрованим джерелом поживних речовин, у тому числі білків, жирів, вуглеводів, вітамінів, мінеральних речовин (цей перелік не є виключним), і виготовлений у вигляді таблеток, капсул, драже, порошків, рідин або інших формах.

Реклама:

Головне сьогодні