9 способів, якими ви можете бісити своїх колег і цього не усвідомлювати

На робочому місці є нібито очевидні усім правила: не можна звинувачувати інших за власні помилки, зривати важливі терміни, сексуально домагатися чи ображати.

Але деякі нібито безневинні речі можуть дратувати колег поруч з вами.

Фото: Wickerwood/Depositphotos

The Huffington Post розпитав експертів – психологів, тренерів по роботі з персоналом, HR-фахівців – що бісить працівників у їх колегах найбільше.

Це може здаватись героїчним, що ви досі можете працювати навіть при поганому самопочутті.

Але це дратує багатьох працівників.

Ви можете заразити колег або їхніх близьких.

Якщо ви захворіли, подумайте, чи зможете попрацювати віддалено з дому, або візьміть кілька днів на лікування.

Коли користуєтесь мікрохвильовою в офісі для розігріву їжі, особливо "пахучої" на кшталт риби, співробітники можуть дратуватись.

Пам’ятайте, що ви працюєте поруч з іншими і кожен може мати різні вподобання і речі, які викликають неприємні відчуття чи дискомфорт.

Враховуйте це і колеги оцінять.

Через це колеги відчувають, що поруч – хитра і лицемірна людина.

Гіперактивні екстраверти і балакуни часто не помічають, коли тихіші колеги мають що сказати, і можуть надто швидко ігнорувати думки інших, навіть несвідомо.

Важливо дати час і запитати "тихішого" колегу його думку, робити паузи перед тим, як щось відповісти, щоб упевнитись, що не переб’єте нікого.

Особисті дзвінки на робочому місці, коли навколо колеги, можуть дратувати.

Персональні розмови мають бути персональними, тому намагайтесь не турбувати ними інших.

Навіть якщо чийсь комп’ютер належить компанії чи організації, а не персонально кожному працівнику, неприйнятно сідати за чийсь стіл без дозволу і використовувати їхній робочий простір.

Зазвичай такі люди відчувають, ніби всі навколо бачать світ так, як вони.

Негативні розмови виснажують команду та дратують колег.

Варто припинити висловлювати свою думку абсолютно про все. Почекайте, коли її спитають.

Якщо ж вам справді так важко і ви бачите всюди негатив, зверніться за допомогою до спеціалістів або до когось, хто зможе допомогти.

Ваші колеги помічають, якщо ви приходите останнім і йдете першим.

Це не означає, що ви не повинні користати з гнучкої політики компанії, але впевніться, що ви не скидаєте більше роботи на колег.

Колеги, які насолоджуються або толерують плітки, зазвичай не мають високої продуктивності і зазвичай не дуже довго працюють.

Успішних працівників не цікавитимуть плітки, а час використають на кращі речі.

Ваші слова мають бути цінними. Ніхто не цінує дріб'язкову, незначну балаканину.

Нині плітки на роботі стають новою формою переслідування. Тож поруч з поганою репутацією, яку пліткар створює собі, може отримати ще й незадовільні розмови з керівництвом.

Реклама:

Головне сьогодні