Як обгортка впливає на наш вибір? Пояснює "шоколадне" дослідження
Зізнайтесь, ви любите шоколад. А ви впевнені, чому саме він вам так подобається?
Думаєте смак?
А от науковці вважають, що на ваші вподобання може впливати обгортка солодощів, пише Science Alert.
Команда дослідників з Мельбурнського університету в Австралії стверджує, що їх дослідження може допомогти людям зрозуміти, чому саме вони обирають певні продукти.
Фото: bfohack2/Depositphotos |
Хоча й маркетологи компаній можуть взяти результати цієї наукової роботи на озброєння.
"Є різниця між тим, як людина сприймає смак фізіологічно, і як на це впливають зовнішні фактори, такі як обгортка, назва бренду та інші когнітивні й психологічні механізми", – каже один з учасників дослідницької команди.
Для дослідження набрали 75 волонтерів.
Їм ставили питання, які базувались на трьох факторах:
- враження про смак шоколаду без обгортки;
- враження про пакування, але без дегустації;
- враження про смак шоколаду, обгортку якого волонтери бачили.
Для третьої частини питань, шматочки одного й того самого шоколаду були загорнуті в шість різних пакувань: "ошатне", "просте", "особливе", "здорове" та "преміум".
Учасники дослідження мали оцінити смак продукту, пояснити, які емоції цьому сприяли, та чи будуть вони купувати продукт у майбутньому.
Волонтери ставили шоколаду нижчу оцінку, якщо обгортка не відповідала тому, який саме продукт всередині.
Якщо на пакуванні були позитивні слова, то і продукт, і пакування отримували вищі оцінки.
Також емоційний відгук про шоколад був сильнішим, коли обгортку можна було побачити.
Хоча саме смак шоколаду був основним чинником того, чи будуть учасники купувати його й надалі, те, як виглядав шоколад в обгортці, впливало на їхній вибір.
Вас також може зацікавити:
Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.
А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу або Telegram про здоров'я та здоровий спосіб життя.