Як війна впливає на психоемоційний стан вчителів з прифронтових територій – дослідження
Менше ніж 40% працівників освіти з прикордоння та прифронтових територій відчувають емоційну стабільність. При цьому 82% з них відзначили, що стали більш тривожними.
Про це свідчать дані дослідження психоемоційного стану освітян, яке провела освітня фундація GoGlobal за підтримки Finn Church Aid (FCA), повідомляє Міністерство освіти і науки України.
Понад 87% вчителів з прикордонних і прифронтових громад зазначили, що потребують більше часу на відновлення сил. 78% сказали, що останнім часом відчувають спустошення і постійну втому.
82% опитаних зазначили, що стали більш тривожними, порівняно з періодом до початку повномасштабної війни. 66% освітян відчувають себе менш енергійними.
Фото: GoGlobal |
За даними опитування, 51% працівників сфери освіти рідше відчувають емоційну стабільність – зазначають, що стало важче адекватно реагувати на події довкола.
"58% освітян прямо заявляють, що потребують допомоги", – кажуть автори дослідження.
Крім того, освітяни заявили, що у дітей з прикордонних та прифронтових громад фіксують:
- байдужість до навчання, зниження мотивації (57%);
- погіршення пам’яті та концентрації уваги (55%);
- швидку втомлюваність під час занять (53%).
Дослідники опитали 4 460 людей, які обіймають посади вчителя (82%), директора (5%), заступника директора (8%), соціального педагога (1%) чи психолога (4%). 91% опитаних – жінки, 9% – чоловіки.
Вік 8% опитаних був у межах від 24 до 30 років, 24% – від 31 до 40 років, 29% – від 41 до 50 років, 31% – від 50 до 60 років, а ще 8% – були старшими за 60 років.
В опитуванні взяли участь респонденти з шести областей: Чернігівської (9%), Херсонської (2%), Сумської (29%), Харківської (14%), Запорізької (10%) або Миколаївської (34%).
Читайте також: Скільки українців застосовують знання з математики, здобуті у школі? Опитування