Збирає десятки мільйонів переглядів: у Британії українець отримав нагороду "Творець року" від TikTok
Англомовний блогер з України Макс Клименко здобув перемогу у премії TikTok Awards у Великій Британії та Ірландії у категорії Creator of the Year (з англійської – творець року).
Українець збирає мільйони переглядів завдяки шоу Career Ladder (з англ. – "Кар’єрна драбина"), в якому знайомить із різними професіями, повідомляє BBC.
Колишній юрист Макс Клименко став автором сотень роликів на платформі TikTok, в яких відгадує професії незнайомців. Протягом двох хвилин блогер ставить героям відео питання. Зрештою українець правильно називає, чим займаються незнайомці, або ті йдуть геть, так і не розповівши про свою професію.
У шоу блогера з’являлися зіркові герої, як-от австрійський інвестор та автогонщик Тото Вольфф, співзасновник технологічної компанії та один із найбагатших людей Сінгапуру станом на 2021 рік Ентоні Тань, міністр з міжурядових зв’язків Великої Британії Даррен Джонс, а також американська телеведуча та фотомодель Ембер Валетта.
"Я хочу подякувати своїм батькам за те, що народили мене. Моїй бабусі, яка першою дивилася мої відео.
Я іммігрант у цій країні, і відчуваю, що отримання цієї нагороди надзвичайно важливе для мене. Для ваших кар’єрних сходів немає нічого недосяжного. Слава Україні", – промовив Макс Клименко після нагородження.
Він розповів, що відразу після прямого ефіру зателефонує бабусі, в якої немає електрики і вона не може слідкувати за премією нагородження. За словами Клименка, вона раніше переглядала відео онука з різних акаунтів, аби вони набирали більше переглядів.
У 2022 році блогер заявив, що оплатив послуги з проведення абортів для українських біженок, які зазнали зґвалтувань російськими військовими і зіткнулися з обмеженнями на медичні процедури в Польщі.
У 2024 році Клименко опинився серед десяти українців, які ввійшли до списку 30 Under 30 Europe за версією журналу Forbes. Блогер потрапив до категорії "Медіа".
Макс Клименко почав створювати контент у соцмережах для поширення освітньої інформації. Наразі його сторінка в TikTok має понад 8,5 мільйона підписників, а канал на платформі YouTube – ще близько 3,7 мільйона.
Крім блогінгу, українець заснував комунікаційне агентство KLYM&CO, яке надає консалтингові, стратегічні та продакшн послуги клієнтам у щонайменше 25 країнах. Серед них – Організація Об’єднаних Націй, Всесвітній фонд дикої природи, корпорації Google та Microsoft.
Раніше фільм про українських захисниць отримав нагороду на міжнародному кінофестивалі.