Любовні побиття зближують

— 2 квітня 2009, 11:10

Науковці на чолі з Бредом Сагаріним з Northern Illinois University виміряли вміст кортизолу (стресового гармону) в крові 13 чоловіків і жінок-учасників садо-мазо вечірки в Арізоні, пише The New Scientist.

Вимірювання були проведені до, під час і після вечірки.

В результаті проведеного експерименту виявилося, що у тих хто отримав прочухана, рівень стресового гармону спочатку різко підвищився, а потім протягом 40 хвилин прийшов до норми.

А у тих, хто наносив удари жодних змін у вмісті кортизолу не було.

Під час вечірки у Колорадо вимірювання рівня кортизолу було зроблене вже у 45 чоловіків і жінок. Він суттєво підвищувався лише у жінок, яких били. Відтак Так, вчений Донателла Мардзіті з Університу Пізи (Італія) має своє трактування цьому.

РЕКЛАМА:

[L]Вона впевнена, що коли у пари є консенсус, то це не робить ситуацію стресовою для чоловіка і жінки, навіть якщо це вкрай екстремальні любовні ігри.

На думку психолога Річарда Вайзмена з Університету Хертфордшира (Великобританія), будь-яка спільна робота зближує партнерів.

"Це не обов'язково має бути прив'язування вашого партнера чи прив'язування чогось до сосків, це може бути щось звичайне - приготування їжі разом, чи спільне прибирання помешкання", - додає Вайзмена.

До речі, щодо любовних ігор у стилі "садо-мазо". Виявляється, підлітки отримують спотворене уявлення про секс з порнографічних образів, які розповсюджуються через Інтернет.

Раніше ж молоді люді дізнавали про інтимні сторони життя від своїх батьків та вчителів. Ті звичайно намагалися прищепити своїм чадам поважне і моральне ставлення до цих питань, пише The Daily Mail.

Однак нинішнє покоління юнаків та дівчат отримують цю інформацію самотужки і роблять хибні висновки.

В опитуванні, про яке йдеться, брало учать 443 підлітків віком від 14 до 17 років. Третина з них заявила, що дізналися про секс з порнографії і вважають побачені образи нормою.

А багато дівчат підліткового віку вважать, що повинні у житті копіювати сцени, які побачили в Інтернеті.

Реклама:

Головне сьогодні