Літак, поїзд, автобус: що робити, якщо ви запізнилися?

620
5 червня 2013

Подорож – це завжди передчуття чогось приємного. Невідомі країни, не бачені раніше міста, нові враження, несподівані знайомства... І навіть підготовка до мандрівки – це вже свято. Можна гортати путівники, роздивлятися карти, підбирати в інтернеті дешеві авіаквитки і зручні стиковки рейсів або спілкуватися на форумах з іншими туристами.

Втім, ніхто не застрахований від несподіванок – особливо під час поїздок. Запізнитися на літак, помахати рукою потягу або не встигнути на автобус – щось із перерахованого, мабуть, траплялося з кожним з нас. Однак далеко не кожен знає, як треба діяти у подібній ситуації, щоб мінімізувати збитки – як моральні, так і матеріальні.

Отже, що робити, якщо ви розумієте, що не встигаєте на літак, потяг чи автобус? За консультацією ми звернулися до працівників колл-центру провідного українського сервісу онлайн-бронювання Tickets.ua.

Запізнення на авіарейс

Починаючи з моменту, коли ви усвідомили, що не встигаєте прибути в аеропорт до завершення реєстрації на рейс (вона закінчується за годину до вильоту), ваша головна задача - зробити все можливе для того, щоб уникнути статусу "no show" - неявки на рейс. Після цього здати, обміняти чи перебронювати ваш квиток буде неможливо, ви втратите повну його вартість. А от до того, як ваша відсутність буде офіційно зафіксована, у вас є шанс зберегти хоча б частину вартості квитка і оперативно перебронювати місце на іншому рейсі.

Якщо ви придбали свій авіаквиток на сайті Tickets.ua чи іншому онлайн-сервісі з цілодобовою службою підтримки, ситуація значно полегшується. Навіть якщо ви стоїте в автомобільному корку у кількох кілометрах від аеропорту, ви можете зателефонувати працівнику служби підтримки – і вашу проблему негайно почнуть вирішувати.

Колл-центр Tickets.ua 

Чим вам зможуть допомогти? Усе залежатиме від багатьох факторів: часу вашого звернення, умов тарифу, за яким був придбаний ваш авіаквиток, наявності місць на найближчих рейсах у потрібному вам напрямку, кількості пересадок по вашому маршруту тощо.  Але можете не сумніватися – оператор зробить усе можливе для того, щоб перебронювати для вас місце, замінити або анулювати квиток на якомога зручніших для вас умовах.

Якщо ж квиток купувався безпосередньо у касі, вирішення питання доведеться відкласти до того момента, коли ви зможете особисто дістатися в аеропорт і почати переговори з представниками авіакомпанії.

Запізнення на поїзд

Прибігли з валізами на пустий перон? Що ж, неприємно, однак релаксувати будем потім. А зараз, не гаючи часу, ідіть у квиткову касу. Протягом 1 години з моменту відправлення пасажиру відшкодовується вартість зданого квитка, однак утримується вартість плацкарти і сума комісійного збору. Крім того, вам доведеться оплатити ще й вартість послуги прийому квитка. Тому від сплаченої вами суми врятувати вдасться, на жаль, небагато...

Тим не менш, якщо ви все-таки маєте намір їхати за обраним маршрутом, зайнятися пошуками альтернатив слід негайно: не виключено, що вам пощастить "перехопити"  здані кимось квитки на найближчий рейс. Оптимальний варіант – замовити квиток на поїзд онлайн, щоб зекономити дорогоцінні хвилини, а вже потім, з номером придбаного елетронного білета, підійти до касира.

Запізнення на автобус

За автобусний квиток, зданий протягом 3 годин з момента відправлення, з пасажира утримується плата за послуги продажу і 30% вартості проїзду. Обміняти свій протермінований квиток у касі ви, на жаль, не зможете – доведеться придбати новий, за умови наявності місць на іншому рейсі, звичайно.

Втім, у випадку з автобусними квитками, придбаними онлайн, теж не зволікайте і телефонуйте у службу підтримки – є велика ймовірність того, що тут вам підуть назустріч і допроможуть врятувати дещо вищу частку сплачної за квиток суми.

У будь-якому випадку пам’ятайте: з більшості ситуацій можна знайти вихід – навіть якщо на перший погляд здається, що все втрачено! 

powered by lun.ua