У мережі запрацював путівник невідомими Карпатами

— 15 червня 2015, 16:33

Її основна мета - популяризувати українські Карпати та об"єднати на одному сайті всю необіхну для туриста інформацію - визначні місця, події, житло. Особливу увагу розробники вирішили приділити опису курортів та гірських масивів.

Про це "Український правді. Життя" розповів засновник проекту та його співвласник Микола Семеген.

"Комерційних сайтів про Карпати є досить багато, а от тих, які б дали можливість віддалено ознайомитись з інформацією - де тихіше, де вище, де дешевше - дуже мало. Ми спробували категоризувати відпочинок, щоб кожен зміг виділити те, що його цікавить", - каже він.

Розробники поділили Карпати по регіонах, в залежності від спеціалізації. Зокрема, вони виділили напрямки зручні для гірськолижного відпочинку, літнього, сімейного, пізнавально-культурного та для оздоровлення. Таким чином, людина яка не була в Карпатах, може зорієнтуватись наперед за допомогою сайту: обрати регіон та скласти цікаву для себе програму відпочику.

"Дуже велику увагу ми приділили дизайну, наш сайт сучасний з якісним контентом, на який пишуть безпосередньо мандрівники. Вони не створюють текст, а дають практичні поради, дають описи того, що бачили", - додає він.

Так виглядає сторінка-опис Миколаївської церкви

Засновник каже, що попереду ще дуже багато роботи. "Ми встигли описати зовсім мало об'єктів (це основний недолік). Але, судячи з того, як користувачі реагують на ресурс, він потрібний, він цікавий. І це надихає працювати далі", - каже Семеген.

Відпочинок за категоріями

На майбутнє у команди плани великі: вони хочуть реалізувати можливість створювати свої "онлайн подорожі" по Карпатах для користувачів. Перед поїздкою, турист обирає локацію, додає цікаві місця до маршруту і завантажує це все на смартфон, чи планшет за допомогою додатку. Цим маршрутом можна буде користуватись пізніше "офлайново", десь в горах, де відсутній інтернет.

Сторінка опису села Лазещина

Також, скоро сайт буде перекладено на англійську та польську.

"Вже маємо деяких партнерів, які готові допомогти нам популяризувати проект в Польщі. Шкода, що у нас дуже погані дороги. Ми втрачаємо велику кількість іноземних туристів через це, та й не тільки іноземних", - бідкається Микола Семеген.

"Українська правда. Життя"

Реклама:

Головне сьогодні